ויראלי

לאחר הפרידה: מאיה ורטהיימר נחשפת ברגע מביך

רגע אחרי שחזרה לארץ והפעם לתמיד, השחקנית והפרזנטורית מאיה ורטהיימר חושפת תמונת ילדות מהעבר תוך ביקורת משתעשעת כלפי הסטייל בהובלת אמה. האם לא נשארה חייבת, וזו תגובתה לשיימינג
מערכת ice |  2
מאיה ורטהיימר (צילום מסך חדשות 13)
מאיה ורטהיימר ואסף זמיר, חזרו אתמול (שני) לאר. השניים שיתפו בשבועות האחרונים כי הם עוזבים את מקום מגוריהם בשנים האחרונות, העיר ניו יורק שבארצות הברית, זאת לאחר שזמיר סיים סופית את תפקידו כקונסול ישראל בניו יורק, זאת לאחר שהתפטר בעקבות הרפורמה המשפטית שמקודמת בימים אלה על ידי הקואליציה, על אף מחאות הענק בישראל.
ורטהיימר שבאחת התחנות הראשונות שלה בארץ הגיעה לאחותה, הזמרת סיון טלמור, נתקלה בתמונה מהעבר של שתיהן, ובחרה לשתף את העוקבים ברשמים שלה ממנה, כעבור כמה שנים טובות.
"פתאום ראיתי את התמונה הזאת של סיוי ושלי וחשבתי לעצמי שגם לאמא שלי (מלכת הסטייל) היו נפילות כשהיא הלבישה אותנו". בהמשך לתגובות של עוקבים בסגנון "בדיוק כמוך בחרה את המלחמות שלה" חשפה ורטהיימר את תגובת האם - אריאלה ורטהיימר שלא נשארה לתמונת הארכיון והחזירה את כדור ההאשמה לבנות: "התלבשתן לבד, את חושבת שיכולתי להגיד לכן מה ללבוש?"
ורטהיימר נפרדה רשמית מארצות הברית כשטסה יחד עם בעלה אסף זמיר ובתה אסיה זמיר לישראל, וכמובן לא שכחה להיפרד ברשתות החברתיות, אחרי שהעלתה סטורי ופוסט לחשבון האינסטגרם שלה.
בפוסט שהעלתה ורטהיימר היא צריפה תמונה של בתה אסיה וכתבה: "ניו יורק, אנחנו אוהבות אותך, שלא תביני לא נכון. זו לא את. זו ישראל. זה הבית שלנו. שלא תחשבו רגע שאני מסכמת, אבל כן לומר שהיה מדהים. לנסוע לצד השני של העולם כדי לגלות שזה לא משנה באיזו ארץ, איזו עונה, מתי ואיפה - כשאנחנו יחד אז הלב שלי שלם. כמה טוב לחזור הביתה".
בסטורי שהעלתה ורטהיימר היא צירפה תמונה מהטיסה, כאשר צילמה את השמיים מהמושב שלה במטוס, תייגה את מדינת ישראל אותה ניתן לראות ברקע, וכתבה: "בהחלט הרבה סיבות לומר תודה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אדמונית מדהימה
    שרה עהן 07/2024/22
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אוהבים אותך וורטהיימר.סוחפת אישך לדרך טובה
    סגור
  • 1.
    מדהימה, מיוחדת ומרתקת. (ל"ת)
    חולה על אדמונים 06/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור