ויראלי

דיאן שוורץ שוב רווקה: הזוגיות עם נהג הפורמולה 1 נגמרה

אחרי שהחלה להתראות עם לאנס סטרול בן ה-24, נהג מרוצים קנדי בפורמולה 1, בנו של היזם המולטי-מיליארדר מקנדה לורנס סטרול, שעשה את הונו כמייסד טומי הילפיגר ומבעלי מותג הרכב אסטון מרטין. אבל השניים נפרדו כעת והיא שווה רווקה
מערכת ice | 
דיאן שוורץ
דיאן שוורץ היא ללא ספק אחת מהדיירות השנויות ביותר במחלוקת בעונה הקודמת של הראליטי המצליח ברשת 13 - "האח הגדול". מאז שיצאה מהבית השמור במדינה, שוורץ המשיכה לספק כותרות כשלאחרונה היא ובן זוגה עוד מבית "האח הגדול", נתנאל רודניצקי, נפרדו, ולא עבר זמן רב עד שנכנסה לזוגיות חדשה. אלא, שעל פי דיווחים שונים גם זה כבר נגמר
בחודש שעבר היא המריאה לחופשה פרטית באנגליה, שם על פי הדיווחים שעלו ב”ישראל היום”, החלה להתראות עם לאנס סטרול בן ה-24, נהג מרוצים קנדי בפורמולה 1 הוא אותו גבר, בנו של היזם המולטי-מיליארדר מקנדה לורנס סטרול, שעשה את הונו כמייסד טומי הילפיגר ומבעלי מותג הרכב אסטון מרטין. אבל השניים נפרדו כעת והיא שווה רווקה.
רק לאחרונה שוורץ העלתה סדרת סטורים לחשבון האינסטגרם שלה, בהם היא חשפה כי היא לקחה על עצמה להתלבש צנוע יותר. כוכבת "האח הגדול" בדרך לחזור בתשובה? "החלטתי לקחת על עצמי להתלבש צנוע, אני רוצה ללכת קצת יותר צנוע ביום יום", אמרה שוורץ בפתח דבריה.
שוורץ המשיכה: "כזה טופים קטנים, פחות הווייב שלי כרגע. יש מלא אופציות כאלה באתר  שלי אז זה באלי בול". בהמשך, העלתה שוורץ סטורי נוסף, בו נתנה את אחד הטופים שהיא מוכרת כדוגמה: "עכשיו אני ארוץ איתכם על כמה טופים, כמו שכבר אמרתי לכם אני לקחתי על עצמי להתלבש קצת יותר צנוע. אז כל הטופים הקטנטנים אני פחות בקטע שלהם עכשיו, אני יותר בסטייל הזה עכשיו אז זה בא לי במקום".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה