ויראלי

אביבית בר זוהר מבטלת את החתונה: נפרדה בהפתעה מהארוס

אחרי שהחתונה התעכבה בגלל שמסמכי הגירושין של קווין צרפתי עדיין לא נחתמו ועוד טרם קיבל את הגט מאשתו לשעבר, הזוג הטיל פצצה והודיע על ביטול החתונה חצי שנה אחרי הצעת הנישואין הגרנדיוזית
מערכת ice |  4
אביבית בר זוהר (צילום אינסטגרם/אביבית בר זוהר)
רק לפני כחמישה חודשים, עם פתיחת שנת 2023, אביבית בר זוהר קיבלה את הצעת הנישואין המיוחלת מקווין צרפתי בן הזוג שלה שכרע ברך בפריז אחרי שניגש אליה כשהוא על סוס לבן, לא פחות ומתברר שתאריך לחתונה עדיין אין ולמעשה, לא תהיה חתונה כלל.
הבוקר (חמישי) הודיעו השניים רשמית כי החתונה שלהם מבוטלת וכי הם נפרדים אחרי זוגיות של שנים. מערכת היחסים התערערה בימים האחרונים וכעת הם החליטו לחזור בהם מהצעד המשמעותי ביותר.
רק לאחרונה מקורבים טענו כי קיימת כעת לזוג בעיה שכן מסמכי הגירושין שלו עדיין לא נחתמו ועוד טרם קיבל את הגט מאשתו לשעבר. בינתיים, הזוג הפרוד שכר בחודש שעבר עורכי דין שינסו להביא סוג לסאגה המשפטית הכואבת שמעכבת את היום השמח של השניים.

בזמנו, בר זוהר הבהירה לעוקביה: "הגט בפריז בכלל לא קשור אליי לישראל. קווין יכול להתחתן רגיל בישראל, אלה לא אותן הנהלים. אין קשר, לא קבענו תאריך כי לא מצאתי אולם, אלא אם כן מישהו מוכן לעזור לי למצוא אולם מהמם כי אני לא מחברת כרגע לשום אולם".
יש לזכור שלקראת החתונה בר זוהר נכנסה לעימות עם החברה/אויבת לשעבר ליהיא גרינר בגלל בדיחה לא מוצלחת שהיא סיפרה על חשבונה בצורה גסה מאוד. גם התנצלות ומתנת פיוס לא פתרו בינתיים את הקרב שהתחדש ביניהן.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    פוסטמה מרוקאית מכוערת (ל"ת)
    ז 07/2023/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    או או.אוי אייך גלגל מסתובב לו (ל"ת)
    טל 06/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    מאמי
    שרלוק הולמס 06/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    נפרדנו כך היתה דממה ... הא דממה כניראה לא הייתה היה רועש
    סגור
  • 1.
    אביבית
    זקי 06/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    זהו גמרת לו את הכסף עושק ת וזורקת
    סגור