ויראלי

אביבית בר זוהר נגד כוכבת ה"אח הגדול": "הלם, מעתיקה ממני"

אביבית בר זוהר יצאה נגד דיירת האח הגדול, סתיו קצין: "יורדת לרמות מאוד נמוכות שמאוד קשה לי איתן. אני בהלם מההתנהגות הזו. ממרח השחר היה האוכל שלי בבית! כולל פפיונים בשיער. אם כבר העתקה, תעשי את זה כמו שצריך עם סטייל ואנושיות"
מערכת ice |  3
אביבית בר זוהר (צילום אינסטגרם/ אביבית בר זוהר)
אביבית בר זוהר, הידוענית הישראלית וכוכבת הרשת, יודעת דבר או שניים על כל עולם הריאליטי, זאת לאחר שהיא התפרסמה בתוכנית "האח הגדול" ברשת 13, שחזרה לאחרונה לעונה חדשה ומסקרנת במיוחד.
במסגרת העונה החדשה, ישנן לא מעט דמויות שנויות במחלוקת בבית השמור ביותר במדינה, ובר זוהר ממש לא הצליחה להישאר אדישה לאחת מהם, סתיו קצין שמה. ה"ברבי" האנושית שבבית, כבר הצליחה ליצור מספר סערות בבית האח הגדול עם מספר ריבים ועימותים שהיו לה עם דיירים אחרים.
בפרק האחרון, קצין אף הייתה חלק מריב גדול בין דיירי הבית על התקציב והאוכל, כמו שקורה מדי עונה. בסטורי שהעלתה אתמול (שבת) אביבית בר זוהר לחשבון האינסטגרם שלה, היא הביעה את מורת רוחה על ההתנהגות של סתיו קצין.
בסטורי צירפה בר זוהר תמונה של סתיו קצין, וכתבה: "ריב על אוכל זה באמת לרדת לרמות מאוד נמוכות שמאוד קשה לי איתן. אני לא יודעת מה איתכם, אבל אני בהלם מההתנהגות הזו. ממרח השחר היה האוכל שלי בבית! כולל פפיונים בשיער. אם כבר העתקה, תעשי את זה כמו שצריך עם סטייל ואנושיות".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    מילחמה
    מייה 06/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בקרוב קרב בן שתי משוגעות סתו ובר זוהר.
    סגור
  • 2.
    אביבית
    גילה 06/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 1
    חושבת שהשמש זורחת לה מהתחת.
    סגור
  • 1.
    אביבית בר זוהר
    גלית 06/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 1
    מדוע את סלב ? מה את זמרת ? את שחקנית ? כלום את לא עושה .לכל פלוץ מדביקים סלב .מדינה משוגעת .בגלל כל הניתוחים שעשתה היא סלב ? נו מה אתם עושים צחוק .היא לא סלב ואין בה שום דבר מיוחד מלבד טיפשות וצחוק של טיפשה .תתעשתו חברלך
    סגור