ויראלי

יעל בר זוהר מסתכסכת עם רסקין? "אין בעיה יעלי"

יעל בר זוהר העלתה סטורי שלה מאולפן חדשות הבוקר של קשת 12 ובה הראתה מי איתה בפאנל, כולל המגיש ניב רסקין. תחילה היא הפנתה את המצלמה אל עבר דנה זרמון ואמרה: "בוקר טוב", ולאחר מכן חלפה לרגע על פני רסקין שלא אהב את זה
מערכת ice |  3
יעל בר זוהר (צילום שחר גאיה ביטון, Magma Images)
יעל בר זוהר ממשיכה להעמיק את האחיזה שלה בקשת 12. אחרי שהשתתפה בעונה האחרונה של התוכנית רוקדים עם כוכבים, השתתפה כפאנליסטית אורחת בזמר במסכה והחליפה כמנחה תכניות בוקר שונות, כעת היא מככבת כחברת פאנל בתכנית הבוקר הנצפית בישראל - חדשות הבוקר עם ניב רסקין.
יעל בר זוהר העלתה סטורי שלה מאולפן חדשות הבוקר של קשת 12 ובה הראתה מי איתה בפאנל, כולל המגיש ניב רסקין. תחילה היא הפנתה את המצלמה אל עבר דנה זרמון ואמרה: "בוקר טוב", ולאחר מכן חלפה לרגע על פני רסקין שלא אהב את זה.
 
רסקין אמר לה: "הופה, בוקר טוב, אין בעיה יעלי, העברת את הטלפון ככה", בר זוהר ניסתה להסביר: "כי אתה עבודה, אווירה, אווירה", רסקין אמר לה: "זה בסדר, הבנתי", בר זוהר ניסתה לשבח: "הוא בחור חרוץ, עובד בין אייטם לאייטם".
ההחלטה לשלב אותה בתכנית של רסקין היא תולדה של מהלך ארוך של כמה חודשים שבו קשת בדקו את יעל בר זוהר, שכזכור ההגישה את הישרדות מהדורה מיוחדת כליווי לתכנית של הישרדות ברשת 13. היו כאלה שאמרו בעבר שהמטרה היא למשוך את גיא זוארץ לאחר מכן, אך היא עברה לבדה למתחרה לפני כשנה.
לגבי תפקודה היא בתחילה נבדקה כמחליפה מדי פעם אצל פאולה ולאון, ואז כחברת פאנל זמנית כאמור בזמר במסכה (שופטת אורחת), ועתה הפיילוט מגיע כמעט לסיומו עם כניסה כפאנליסטית קבועה אצל ניב רסקין, זאת אחרי שכבר הגישה לצידו את משדר יום העצמאות לפני שנה.
כזכור, ממש לאחר העזיבה שלה את רשת 13 שלוותה ברעש גדול, בר זוהר כבר הספיקה להחליף לתוכנית שלמה של שעתיים את המגישים האייקוניים פאולה וליאון ששהו בחו"ל, וגם להשתתף בתוכנית העיצוב והנדל"ן של קשת, הקומה ה-12, בה נכנסו לביתה.
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    יעל בר זוהר
    רועי קידר 12/2023/19
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מה זה מעניין אותי מה היא אוומרת? ומה יש לה לתרום לפאנל? אגב הבוטוקס עושה לה רע מאוד היא נראית לא טבעית בעליל......שיביאו רק בעלי תפקידים או עניין שיש להם מה לתרום....מתחיל לעייף.
    סגור
  • 2.
    יעל בר זוהר
    גני. 06/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    אל תיתפרקי מסכנה .בעלך מביא הביתה מיליונים רק מלדבר.כל הזמן כותבת התפרקתי ,בכיתי .מספיק עם ההצגות האלה .כמו שאבא שלו נפטר וישר טיסה לחול לחגוג.מי שבאמת כואב לו לא טס מיד .דיי עם כל ההצגות המיותרות האלה .וזה שצילמת את עצמך בוכה אוי יו יו.מזה ? מה את בסדר ? רודף כסף לא ישבע כסף .מוכח
    סגור
  • 1.
    יעל בר זוהר
    כרמלה שפר 06/2023/11
    הגב לתגובה זו
    1 0
    זה ברור שהגברת מגישה בזכות בעלה היא לא נעימה. לא חכמה. אינה יודעת לראיין וזאת בושה גדולה
    סגור