ויראלי

אור שפיץ מזועזעת: מי השחית את הקונדיטוריה שלה בת"א?

אור שפיץ תלתה בעסק שלה את דגלי הגאווה, ונדמה לגלות שמישהו השחית אותם: "שמו על זה מדבקת שנאה מזעזעת. אל תפיצו שנאה והשחתה. חכו חכו, אני יושבת על המצלמות"
מערכת ice | 
אור שפיץ (צילום יוטיוב/ הידברות)
אור שפיץ, אחת הקונדיטוריות המצליחות בישראל, התעוררה הבוקר (רביעי) למראות לא נעימים בעסק שלה בתל אביב, זאת לאחר ששרשרת דגלי הגאווה שתלתה בעסק שלה לרגל מצעד הגאווה בתל אביב, הושחתו.
בסדרת סטורים שהעלתה אור שפיץ לחשבון האינסטגרם שלה, היא חשפה בפני העוקבים שלה את הנזק שנגרם לה. על רקע הדגלים הקרועים, כתבה שפיץ: "אני מגיעה לבייקרי, ורואה ששרשרת דגלי הגאווה קרועה. אני אומרת 'טוב, אני אלך לצד השני, אני אביא אותו ואחבר ביניהם'. ומה אני רואה? קודם כל שמישהו גזר את זה בכוונה, וחוץ מזה ששמו על זה מדבקת שנאה מזעזעת".
בסטורי נוסף שהעלתה אור שפיץ, היא צירפה את התמונה של המדבקה שהונחה על דגל הגאווה שנתלה בעסק שלה והושחת,  עלייה נכתב "אין במה להתגאות", וכתבה: "לא חייב להתחבר, לא חייב לאהוב, אבל אל תפיצו שנאה והשחתה". אז האם היא מתכוונת להגיש תלונה במשטרה? בסיום הסטורי האחרון שהעלתה אור שפיץ, היא טענה כי היא במתחילה בתהליך של למצוא מי עומד מאחורי הדבר: "חכו חכו, אני יושבת על המצלמות", כתבה.
הסטורי של אור שפיץ (אינסטגרם אור שפיץ)
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה