ויראלי

קוקאין בשווי של מיליון שקל: משטרת ישראל בתפיסת ענק

משטרת ישראל עצרה ארבעה תושבים מהיישוב תל שבע שבדרום, כולם בשנות ה-20 לחייהם, אחרי פשיטה שערכו על הרכב בו נסעו, בה הם תפסו אצלם כמות מטורפת של מעל 3 קילו של סם מסוג קוקאין, ששוויו מוערך בלמעלה ממיליון שקל
מערכת ice | 
קוקאין (צילום טוויטר)
משטרת ישראל עצרה אתמול (שלישי) ארבעה תושבים מהיישוב תל שבע שבדרום, כולם בשנות ה-20 לחייהם, אחרי פשיטה שערכו על הרכב בו נסעו, בה הם תפסו אצלם כמות מטורפת של מעל 3 קילו של סם מסוג קוקאין, ששוויו מוערך בלמעלה ממיליון שקל.
ארבעת החשודים נעצרו במסגרת של פעילות יזומה שביצעו בלשי תחנת עיירות ולוחמי יחידת יואב בכביש 25, לאחר שעלה חשד כי הם מובילים סמים בשני כלי רכב. במהלך החיפוש של השוטרים נמצאו כאמור 3 ק"ג של סם הקוקאין. כלי הרכב שנתפסו על ידי השוטרים נשלחו להליך חילוט.

אחרי מעצרם, ארבעת החשודים נלקחו לחקירה בתחנת המשטרה בעיירות. בסיומה של החקירה, ועל בסיס חומר הראיות לכאורה שייאסף כנגדם, הם יובאו בפני בית משפט השלום בבאר שבע לדיון בבקשה להאריך את מעצרם.
כזכור, רק לאחרונה שוטרי תחנת הראל של מחוז ירושלים עצרו שני גברים בחשד שהפעילו מעבדת קנאביס ענקית במבשרת ציון, שבסמוך לירושלים. השוטרים חשפו במבנה שבתוך היישוב מעבדה ובה אלפי שתילים במשקל של מאות ק״ג וכן ציוד רב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה