ויראלי

מלחמת כוכבי הרשת עולה מדרגה: תלונה גם נגד מישל טרוני

מלחמת העולם בין כוכבי הרשת סמיון גרפמן ודניס צ'רקוב מקבלת צלע שלישית: גרפמן הגיש תלונה גם נגד חברו של שותפו לשעבר, וטוען: "מאיימים על אמא שלי"
מערכת ice | 
מישל טרוני ודניס צרקוב (צילום אינסטגרם)
כוכב הרשת סמיון גרפמן הגיש לפני כחודש תלונה במשטרה כנגד חברו לשעבר דניס צ'רקוב, בטענה שהאחרון מאיים עליו ברשתות החברתיות וגם במסרים ישירים. כעת מתברר כי כוכב רשת נוסף מצטרף לתסבוכת.
TMI פרסם היום כי גרפמן לא הסתפק בתלונה נגד צ'רקוב, והגיש תלונה גם נגד מישל טרוני. "שתקתי כשדניס ומישל שפכו עלי מלא שקרים בחודשים האחרונים", נימק גרפמן, "וגם כשהתחילו לאיים עלי. אבל כשהתחילו לאיים על אמא שלי, להעליב ולקלל אותה ברשת וברדיו, מבחינתי הם ‏איבדו כל צלם אנוש והפסיקו להיות בני אדם״.

כזכור, עו"ד גיא אופיר המייסד את גרפמן הסביר לפני כשבועיים: "קובלנה פלילית פרטית, הינה למעשה כתב אישום שאדם פרטי רשאי להגיש, ובמסגרתה בית המשפט מתבקש להטיל סנקציות פליליות על הנאשמים. כאן הנאשמים איימו ברציחתו של גרפמן ונחצו כל הקווים. בכוונתנו לנהל את ההליך הפלילי עד להרשעה ולאחריה לבקש בהתאם לנסיבות הטלת מאסר".
צ'רקוב הגיב לכך: "כמה אירוני שעבריין מורשע שמאיים בשידור חי בטלוויזיה על אנשים ואומר שהוא גאה להיות עבריין, מאיים על נשים שפגע בהן מינית לכאורה שהוא ראש מחלק במשטרת ישראל ומוטב להן לשתוק, מאיים על בעלי עסקים בחסות תוכנית הצינור, מאיים על ידוענים שלאחרונה בחרו להיחשף – הוא זה שהגיש היום קובלנה פרטית על איומים(!) שברור וכל מטרתה היא לייצר כותרת 'מטהרת' לכל הפרשיות החמורות שצצות סביבו, ממש כמו הכתבה המכובסת מלפני שבועיים בצינור 'אני אלכוהוליסט ואמא שלי חושבת שאני סמרטוט".
 
עוד טען: "הגשת כבר תלונה למשטרה על איומים, אז נגיד ובאמת אויימת, סמיון גרפמן, למה לא לתת למשטרת ישראל הנפלאה לעשות את עבודתה? מדוע לקחת עורך דין פרטי שימצה את הדין? הרי אתה 'ראש מחלק' במשטרת ישראל, לא סמיון? אתה לא סומך על הארגון? אולי כי אתה מפחד מהתלונה שהוגשה דווקא נגדך שם לפני שבועיים בגין עבירות מין וסימום נשים? נתראה בבית המשפט, או איפה שלא נתראה קודם. פרצופך האמיתי כבר נחשף בפני כל המדינה סמיון, ואת זה שום עורך דין פרטי ששכרת לא יוכל לשנות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה