ויראלי

איל גולן נשבר על הבמה: "לא היה לי ספק שנופיע"

הזמר התייחס בפתח הופתעו בבלומפילד לרצח החיילים בגבול מצרים: "אני שולח מכאן חיבוק חזק למשפחות. מבקש לחזק מכאן את חיילי צה"ל וכוחות הביטחון שעובדים קשה בשביל שאנחנו נוכל להמשיך לנגן, לשיר ולהנות מהמוזיקה. במיוחד בימים כאלה אני חושב שהכי חשוב זה הביחד שלנו".
מערכת ice | 
אחרי שאייל גולן הופיע ביום חמישי לראשונה על הבמה באצטדיון בלומפילד מול עשרות אלפי האורחים בקהל, אמש (שבת) ההופעה השנייה קיבלה טוויסט לאור האירועים בבוקר שלפני ההופעה עם הרצח של שלושת חיילי צה"ל בגבול מצרים.
הזמר האהוב פתח את ההופעה שלו בבלומפילד באופן הכי מרגש שיש, עם התייחסות לפיגוע הרצחני, ושולח תנחומים למשפחות השכולות: "החיים בישראל הם לא פשוטים ומזמנים לנו תמיד ערבוב בין שמחה ועצב, לא היה לי ספק שנופיע היום. אבל היום לפנות בוקר בגבול הדרום נהגרו לוחמת ושני לוחמים בפיגוע רצחני".

עוד הוא אמר: "אני שולח מכאן חיבוק חזק למשפחות. מבקש לחזק מכאן את חיילי צה"ל וכוחות הביטחון שעובדים קשה בשביל שאנחנו נוכל להמשיך לנגן, לשיר ולהנות מהמוזיקה. במיוחד בימים כאלה אני חושב שהכי חשוב זה הביחד שלנו".
בחלק השני של ההופעה הגיעה דוקוא בשורה משמחת במיוחד מארגנטינה, כאשר נבחרת ישראל עד גיל 20 העפילה לחצי גמר המונדיאליטו עם 2:3 מדהים וחסר תקדים על נבחרת ברזיל וגולן סיפר על כך לקהל ושר: "אל אל ישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה