ויראלי

סיפור מהאגדות: אלופת ווימבלדון התחתנה עם המעריץ שביקש סלפי ברחוב

כשאומרים סיפור מהאגדות מתכוונים לזה: הטניסאית הספרדייה גרביניה מוגורוסה, שזכתה בטורניר ווימבלדון 2017, התחתנה עם בן זוגה בשנתיים האחרונות, בארתור בורג'ס, שבסך הכל ביקש ממנה סלפי ברחוב בתור מעריץ תמים
מערכת ice | 
מוגורוסה ובן זוגה (צילום אינסטגרם @garbimuguruza)
כשאומרים סיפור מהאגדות מתכוונים לזה: הטניסאית הספרדייה גרביניה מוגורוסה, שזכתה בטורניר ווימבלדון 2017 והייתה נחשבת לטניסאית הטובה בעולם באותה שנה, התארסה השבוע לבן זוגה איתו היא יוצאת מזה שנתיים. אז מי הוא אותו בן הזוג? מדובר בארתור בורג'ס, מעריץ של הטניסאית אותו הכירה בעת שביקש ממנה סלפי ברחוב.
השניים נפגשו באוגוסט 2021 בניו יורק. בראיון לתקשורת האמריקאית היא סיפרה לאחרונה: "המלון שלי היה קרוב לסנטרל פארק והיה לי משעמם, אז חשבתי שכדאי ללכת לטייל. יצאתי ועבר על פניי מישהו. פתאום הוא מסתובב ואומר 'בהצלחה באליפות ארה"ב הפתוחה'. נשארתי לחשוב 'וואו, הוא כל כך חתיך'".
בהמשך, חשפה כי היא ובורג'ס המשיכו להיפגש זה עם זה בניו יורק. על כך שהוא הציע לה נישואין סיפרה: "זה הרגיש מוזר. חשבתי על משהו אחר ואז כשהוא הציע נישואין התחלתי לבכות. לא ידעתי איך להגיב. אמרתי שכן באמצע הדמעות, זה היה מאוד רומנטי". כעת, השניים צפויים להתחתן כבר בשנה הקרובה, באזור ספרד, כאשר היא עדיין לא חשפה בדיוק היכן.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה