ויראלי

בגיל 82: אל פאצ'ינו יהפוך לאבא בפעם הרביעית בחייו

אל פאצ'ינו, אחד השחקנים הגדולים בתולדות הוליווד, בדרך להיות אבא בגיל 82. בת זוגו הנוכחית, נור אלפלה בת ה-20, נמצאת בחודש השמיני להריונה
מערכת ice | 
אל פאצינו (צילום אינסטגרם @actorpacino)
אל פאצ'ינו, אחד השחקנים הגדולים בתולדות הוליווד, בדרך להיות אבא בגיל 82, זאת לאחר שב-TMZ פורסם כי אשתו של השחקן הוותיק, נור אלפלה, בת ה-29, נמצאת בחודש השמיני להריונה.
לאל פאצ'ינו יש שלושה ילדים משתי נשים שונות - שני ילדים עם בוורלי ד'אנג'לו, וילד אחד עם יאן טרנט. כידוע, בת זוגו הנוכחית של אל פאצ'ינו, נור אלפלה, כבר הייתה בזוגיות בעבר עם כוכבי קולנוע אדירים כמו מיק ג'אגר למשל, והיא יצאה מזה תקופה גם עם המיליארדר ניקולס ברגגרואן.
למעשה, כשהילד שלו יגיע לגיל 18, אל פאצ'ינו אמור להיות בן 100 (!) אל פאצ'ינו הוא לא הכוכב היחיד שעושה זאת לאחרונה. גם רוברט דה נירו, השחקן האהוב בן ה-79, הביא לאוויר העולם את בתו הטרייה, עם בת זוגו טיפאני צ'ן, זה כשהוא בן 79. 
כידוע, אל פאצ'ינו כאמור הוא אחד השחק'נים הגדולים בהיסטוריה של הוליווד, שהיה בעבר מועמד לזכות בלא פחות מתשעה פרסי אוסקר, מתוכם זכה באוסקר לשחקן הטוב ביותר על משחקו בסרט "ניחוח אישה", ובארבע זכיות נוספות בפרסי גלובוס הזהב היוקרתיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה