ויראלי

מזעזע: עבריינים ניסו לחסל ילד בן 5 מהצפון

עליית מדרגה במלחמות בין משפחות הפשע בצפון: חוליית חיסול בת שלושה עבריינים ניסתה להוריד ילד בן 5, בנו של ראש ארגון פשע מאום אל פחם

מערכת ice | 
אקדח
המלחמות בין משפחות הפשע בישראל והסכסוכים הקשים גובים לא מעט קורבנות לאחרונה. אבל נדמה שבסוף השבוע האחרון הייתה עליית מדרגה קיצונית, זאת לאחר שעבריינים ניסו לחסל ילד בן 5 מאום אל פאחם, בנו של ראש ארגון פשע מהעיר בצפון. כך פרסם שמעון איפרגן ב"מאקו".
חוליית החיסול שנשלחה עקבה מקרוב אחרי הילד, שלווה על ידי שומר ראש שארגן לו אביו העבריין. חברי החוליה ירו לעבר הילד והמאבטח שליווה אותו ונמלטו מהמקום. הילד נפצע באורח קל, בעוד המאבטח שהיה איתו נפצע בצורה קשה יותר. פרמדיקים של מד"א שהגיעו לזירת ניסיון החיסול פינו את השניים לקבלת טיפול רפואי בבית החולים הלל יפה שבחדרה ולמרכז הרפואי העמק בעפולה.
יממה לאחר מכן, חוקרי המשטרה הצליחו לשים את ידם על על החשודים בניסיון החיסול הכפול. ברשותם של החשודים נתפסו רובה מסוג אם 16 ואקדח גלוק, שעל פי החשד של השוטרים, שימש לאותו ניסיון חיסול מזעזע. עוד נתפסה תחמושת רבה, רכבים ואופנועים. שלושת החשודים, בשנות ה-20 לחייהם, נעצרו כאמור, זאת לאחר פשיטה של המשטרה על בית בערערה בו הם שהו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה