ויראלי

בושה בסניף 'יש חסד': אלימות קשה בין חילוני לחרדי

תור בקופה הפך למהומה גדולה בסניף הרשת בירושלים. גבר חילוני נטל את היוגורט שרצה לרכוש על המסוע של הקופאית וזרק אותו בעוצמה על הקונה החרדי, כשהוא מקלל "כוסעמק" ובורח בריצת אמוק מהסניף כששאר הלקוחות המומים
מערכת ice |  4
סופרמרקט (צילום freepik)
בלגן ענק בסניף 'יש חסד בירושלים. התנהגות ביזיונית של אחד הלקוחות, שנראה על פניו כחילוני כלפי קונה אחר בסניף בבני ברק. השניים התווכחו על תור בקופה כשהשניים החלו דחיפות באמצעות העגלה.
בשלב מסוים נראה הגבר המבוגר החילוני לוקח יוגורט שרצה לרכוש על המסוע של הקופאית וזורק אותו בעוצמה על הקונה החרדי, כשהוא מקלל "כוסעמק" ובורח בריצת אמוק מהסניף כששאר הלקוחות המומים.
 
רק לאחרונה עלה לכותרות מקרה הזוי במיוחד של אלימות קשה בסניף של רשת רמי לוי ביישוב קדימה צורן. הסיפור מתחיל אי שם בתחילת 2020, כאשר א', בן 36, נכנס לסניף. משהבחין שאחד הלקוחות סיים את מעשיו בסופרמרקט המקומי, הוא ניגש אליו וביקש לקבל את עגלת הקניות ממנו, מהבקשה הזו והלאה, הכל רק הלך והדרדר.
על פי מאקו, אותו לקוח בעל העגלה, ביקש מ-א' אם יוכל לחכות עד אשר יסיים להכניס את המוצרים לרכבו, אלא שא' לא התרצה מהתשובה וזעם על כך שייאלץ לחכות עד שזה יסיים את פריקת המצרכים. על פי כתב האישום, הוא הלך בעקבותיו וסיפק אמירות מאיימות במיוחד: "אני אפוצץ לך את הפרצוף".

אלא שהלקוח שהחזיק בעגלה התגרה בו בחזרה: "נראה אותך אם יש לך אומץ?". א' איבד שליטה וחבט בפניו ובראשו של הלקוח עם העגלה שלא היה מוכן, משקפיו נפלו מראשו. ולדברי המותקף הוא גם סבל מנקב בעור התוף, דבר שהוביל פגיעה בשמיעתו. הלקוח שהותקף הזהיר: "אני כבר מתקשר למשטרה", א' העיף מידו את מכשיר הסלולר והמשטרה שהגיעה במהרה למקום עצרה אותו. כתב אישום נגד א' הוגש מטעם משטרת מרחב השרון לבית משפט השלום בנתניה, אך בהמשך נחתם הסדר טיעון קל.
עורך דינו של א' ביקש לבטל את ההרשעה בטענה כי הוא אדם נורמטיבי, כמו כן גם א' התנצל שלא הצליח להיפגש עם המתלונן ולהביע חרטה בפניו על מעשיו האלימים. המתלונן דרש שההרשעה לא תבוטל, גם לא על סמך תסקיר שירות המבחן שעבר הנאשם במעשים. בבית המשפט אמר א' לאיש שתקף: "אני מתנצל מעמקי נשמתי שפגעתי בך. אני רק יכול לדמיין את החוויה שעברת. אני באמת מצטער. זה לא יקרה יותר". השופט גיא אבנון קבע בסופו של דבר כי א' ירצה 220 שעות שירות, לצד ארבעה חודשי מאסר על תנאי ותשלום פיצוי של 20 אלף שקל.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    חח איך ברח ברח בסוף
    דורי 05/2023/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האמת שלחרדי לא חסר: הוא דחף בעוצמה את העגלה כשהחילוני בדיוק הוציא את הארנק. החילוני זרק פעמיים ולא פעם אחת וזכאי לפיצוי מלא מהחרדי על אובדן שני היוגורטים!
    סגור
  • 3.
    בראשי אחרי הסרטון עולה אז מה אם שפכו עליך לבן הנה לבן (ל"ת)
    הייתי חייב 05/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    לדעתי הגבר החרדי המלא, היה הפרובוקטור הראשי
    שופט רחבה 05/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ונכון שהחילוני איבד עשתרונות, קילל וזרק יוגורט. לשניהם צריך להוציא כרטיס צהוב
    סגור
  • 1.
    את הפיצוי האמיתי יקבל בתביעה אזרחית
    א.ש 05/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    יש הרשעה ברורה. הנתקף צריך להגיש תביעה אזרחית בסכום של מאות אלפי ש"ח.
    סגור