ויראלי

סטטיק ורונה לי מעלים הילוך ביחסים: זה מה שעשו בחג

אחרי שנחשפו ואישרו את הקשר הזוגי, השניים בחרו לנסוע לחופשה בצפון ביחד. הזמר כתב: "זמן לסוף שבוע מצוין"
מערכת ice |  2
סטטיק (צילום שוקה כהן)
אז שרית פולק באמת מפרגנת? בחודש שעברה הוטלה פצצה בעולם הבידור הישראלי כאשר נודע כי סטטיק נמצא בתחילתו של קשר זוגי עם לא אחרת מאשר כוכבת 'פאודה' ושופטת 'רוקדים עם כוכבים' רונה לי שמעון, רקדנית מקצועית בעצמה. לקראת שבועות, השניים נסעו לחופשה רומנטית בצפון.
השניים בילו יחד במלון קדם בכרמל ושיתפו את העוקבים שלהם עם תיעוד בסטורי, כל אחד בנפרד. הזמר כתב: "זמן לסוף שבוע מצוין", כוכבת 'פאודה' שיתפה עם עוקביה: "הבית לסוף השבוע הקרוב".
כזכור, בריאיון לישראל בידור הוא סיפר: "בפסטיגל הייתה הפעם הראשונה שהכרנו, עכשיו הייתה ההופעה במנורה מבטחים ובמסיבת האפטר תפסתי אומץ ועשיתי מוב ובינתיים זה עובד. עכשיו מתחיל משהו, אני בפרפרים כזה, אני אוכל מהלחץ של ההתאהבות. הנשיקה הראשונה היא סוד שמור".

עוד הוסיף: "חתונה? אין לי מושג, מאחל לי ולה שנהיה מאושרים, ההורים טרם פגשו אותי, שרית יודעת, בטח זה היה מפתיע אם היא לא הייתה יודעת, היא מחוברת ומפרגנת ברוך השם. מה שאני אוהב ברונה לי זה הפשט, זה שהיא שואלת דברים לעומק ואמיתי. בן אלי? לא בירך אותי".
לא מעט הרמות גבה נרשמו בעקבות הדיווח הכזה, בעיקר בשל הבדל הגילאים. בעוד סטטיק רק בן 32, רונה לי כבר בת 40, פער של כמעט 8 שנים בין השניים. בן זיני הגיב לפרסום וכתב: "אין גיל לאהבה".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    סטטיק
    שיפי 06/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נראה שהיה אישה בעברו.איזה דוחה אמלה .מה מעניין אותנו מה עשה ולא הלך .מזל יותר משכל
    סגור
  • 1.
    מתחתנים ןהופ מתגרשים !!
    נירו 05/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הופ שוב מתחתנים
    סגור