ויראלי

לא תאמינו מה קרה במפגש של נועה קירל ובנימין נתניהו

נועה קירל נפגשה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה. ביבי הפתיע ואמר לקירל: "תני לי להגיד לך משהו, you don’t wanna see me dance. Definitely"
מערכת ice | 
נועה קירל (צילום אינסטגרם/ נועה קירל)
אין ספק שנועה קירל עברה בשבוע שעבר בהצלחה גדולה את חצי הגמר הראשון והעפילה למשדר הגמר שנערך בליברפול' כשהר של ציפיות מונח על כתפיה. הנציגה של ישראל נתנה ביצוע מרהיב והצליחה לזכות במקום השלישי בתחרות, אחרי שכבר הייתה שנייה בדירוג השופטים.
קירל היא ללא כל צל של ספק אחד הנושאים המדוברים ביותר במדינת ישראל בשבועות האחרונים. קירל הגיעה אתמול (חמישי) עם ההורים שלה, אמיר ואילנה, אחיה ניב והמנהל האישי שלה רוברטו בן שושן, לפגישה אישית עם ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה נתניהו' כך דווח ב-TMI.
במהלך השיחה סיפרה קירל לזוג נתניהו: "הרגשתי שיש לי חלק שמדביק את כל המשלחת ביחד. אז אני תמיד צריכה לשדר אנרגיות טובות וביטחון. לא האמנתי שאני, נועה הקטנה מרעננה הולכת לצעוד עם דגל ישראל מול 200 מיליון צופים".
בהמשך, ראש הממשלה התבדח לקראת סיום כשאמר לקירל: "תני לי להגיד לך משהו, you don’t wanna see me dance. Definitely". אגב, שרה הפתיעה כשסיפרה כי היא וביבי נשארו עד השעות הקטנות של הלילה לצפות בביצוע של הכוכבת הישראלית שסיימה במקום השלישי והביאה הרבה גאווה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה