ויראלי

המחאה חוזרת? מיצג אנטישמי מול השר גולדקנופף מעורר סערה

גולדקנופף הוצג כזולל תקציבים במיצג מול ביתו: מתנדבי "אחים לנשק" המוחים נגד הרפורמה המשפטית הפגינו מול ביתו של השר יצחק גולדקנופף, ופיזרו שטרות כסף על הרצפה במחאה על העברת הכספים הקואליציוניים לחרדים
דוד זולדן |  1
גולדקנופף אחים לנשק (צילום חיים גולדברג)
מתנדבי "אחים לנשק" המזוהים עם מתנגדי הרפורמה הפגינו היום מול ביתו של שר השיכון יצחק גולדקנופף בירושלים, על רקע חוק הגיוס וימים ספורים לפני העברת התקציב. במהלך ההפגנה פיזרו המפגינים שטרות כסף על הרצפה כאמצעי המחשה לתאר את החרדים כזוללי תקציבים. 
המפגינים נשאו שלט בו הופיע ציטוט של גולדקנופף מהעבר: "מתמטיקה אינה תורמת לכלכלה". המפגינים קראו: "באנו להגיד לך שהדיקטטורה שאתה מנסה לעשות כאן לא תעבור, לא עוד הפלייה בין דם לדם, לא עוד תרכב על גבי הציבור שמשרת בצבא ובמילואים, משלם מיסים ובונה את המדינה. זה נגמר".
הפרשן החרדי ישראל כהן כתב בתגובה: "צבועים! מפגיני קפלן הגיעו להפגין מול ביתו של השר יצחק גולדקנופף. כנראה הם שכחו שלפיד וליברמן הסכימו לתת לחרדים מיליארד שקלים רק על הימנעות של 2 ח"כים מהצבעה אחת".
ממחאת המילואימניקים אחים לנשק נמסר: "הממשלה הקיצונית שודדת את הקופה הציבורית, מפזרת כספים קואליציוניים כדי לרצות את שותפיה הסחטנים, ומנסה לשלוט במשאבי הארנונה. השר גולדקנופף הוא השר העשיר ביותר בישראל, מחרב את עתיד האוכלוסייה שלו, וגונב את האוכלוסייה המשרתת. אבל אנחנו שסיימנו להיות הפרה שממנה חולבים עוד ועוד לא ניתן יד לשוד הקופה הציבורית. הקיצוניים שמנסים להפוך את ישראל לדיקטטורה לא יצליחו להשלים את המשימה בשיטת הסלאמי. הדיקטטורה לא תעבור".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דוד זולדן - אתה מסיט
    שגיא רונן 05/2023/16
    הגב לתגובה זו
    1 1
    לכתוב שההפגנה הייתה אנטישמית זו הסתה וגם שקר ההפגנה הייתה תקיפה ומכובדת! לגזול את הקופה הציבורית ולהשאיר את ציבור תלמידי הישיבה ללא לימודי ליבה - זו אנטישמיות
    סגור