ויראלי

עצוב: השחקנית האהובה הלכה לעולמה בגיל 70

עצוב: ג'קלין זמן, השחקנית האהובה שזכורה לנו בעיקר בזכות הדמות שגילמה של האחות ברברה ג'ין "בובי" ספנסר במשך יותר מארבעה עשורים באופרת הסבון "ג'נרל הוספיטל", הלכה לעולמה בגיל 70
מערכת ice |  4
גקלין זמן (צילום טוויטר @valentinifrank)
עצוב: ג'קלין זמן, השחקנית האהובה שזכורה לנו בעיקר בזכות הדמות שגילמה של האחות ברברה ג'ין "בובי" ספנסר במשך יותר מארבעה עשורים באופרת הסבון "ג'נרל הוספיטל", הלכה אמש (חמישי) לעולמה כשהיא בת 70 במותה. סיבת המוות של השחקנית עדיין לא ידועה.
זמן שיחקה למעשה באופרת הסבון האהובה לא פחות מ-46 שנה ברציפות, מאז שנת 1977, והשתתפה בלמעלה מ-800 פרקים. זמן הייתה מועמדת על תפקידה בסרטה לארבעה פרסי אמי. השחקנית השתתפה גם בכמעט 80 פרקים באופרת הסבון "The Bay" כסופיה מדיסון, שעל תפקידה בה קיבלה מועמדות נוספת לאמי.
פרנק ולנטיני, ממפיקי "ג'נרל הוספיטל", ספד לג'קלין זמן בציוץ שהעלה לחשבון הטוויטר שלו מיד לאחר היוודע על מותה של השחקנית האהובה: "כואב לי הלב להודיע ​​על פטירתו של אהובתנו. ממש כמו דמותה האגדית, היא הייתה אור גדול ומקצוענית אמיתית שהביאה כל כך הרבה אנרגיה חיובית לעבודתה".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    ההולכים לעולמם...
    קפוסטה יעקב 05/2023/19
    הגב לתגובה זו
    2 3
    רבים מההולכים לעולמם במפתיע בשנים האחרונות ללא מחלות רקע... הם - המוזרקים ! או במילים אחרות - המחוסנים מפני ''הקורונה"... ולצערנו לא נעשה אף מחקר לברר את הקורה בעולם הרפואה בקרב "המחוסנים'' ! יתכן וזאת רק תחושת בטן... אך יתכן שהמדובר הוא בבעיתיות הרכב ''החיסונים''... !!!!!!!
    סגור
  • 2.
    הזרקות
    הזרקות 05/2023/16
    הגב לתגובה זו
    2 2
    מי שהזריק משלם בחיים
    סגור
  • 1.
    מעניין כמה מטומטמים יאשימו שוב את החיסון (ל"ת)
    ראובן 05/2023/12
    הגב לתגובה זו
    6 4
    סגור
  • המטומטמים...
    קפוסטה יעקב 05/2023/19
    הגב לתגובה זו
    1 1
    אכן העולם מלא במטומטמים וזאת עובדה !!! אך מי הם המטומטמים... זאת השאלה !!!
    סגור