ויראלי

כוכבת הרשת מודה בקניבליזם: בישלה לבן זוגה בשר מגופה

כוכבת הרשת הספרדייה פאולה גונו, חשפה סיפור מחריד במיוחד: אחרי שעברה ניתוח במיניסקוס, היא שמרה את הסחוס שלה והכינה אותו לארוחת ערב בתוך תבשיל של בולונז
מערכת ice | 
פאולה ובן זוגה (צילום אינסטגרם @paulagonu)
סיפור כזה אנחנו בספק אם יצא לכם לשמוע פעם. כוכבת רשת ספרדייה העונה לשם פאולה גונו, התארחה בפודקאסט CLUB 113, בו היא טענה כי היא בישלה ארוחת ערב עם חתיכת סחוס שיצאה מגופה בזמן ניתח, ונתנה לו לאכול את זה. כן, שמעתם נכון. קניבליזם במיטבו. 
כוכבת הרשת סיפרה כי במהלך ניתוח שעברה בברך הסחוס שלו הוסר. היא סיפרה כי במהלך הניתוח שנועד לטפל בקרע במיניסקוס שנוצר אצלה, אחד המנתחים פנה אליה ושאל אם היא רוצה לקבל את חתיכת הסחוס שהוסרה מהברך שלה. פאולה סיפרה כי נענתה בחיוב לבקשה של אותו רופא, ולקחה את הסחוס שלה איתה הביתה.
פאולה סיפרה כי לאחר שחזרה הביתה, היא התלוצצה עם בן זוגה על הנושא ואמרה לו שהיא רוצה לאכול את הסחוס שלה. במהלך הפודקאסט היא סיפרה: "אמרתי לחבר שלי שזה חלק ממני ואני להחזיר אותו לגוף שלי – למקום ממנו הוא הגיע. רציתי שתהיה לי את האפשרות לומר לאחרים שאכלתי חתיכה מהמניסקוס שלי".
אז איך היא עשתה את זה אתם בטח שואלים? ובכן, היא בישלה את הסחוס ברוטב בולונז יחד עם ספגטי, ואכלה אותו בארוחה שהכינה לה ולבן זוגה, כשגם הוא כמובן טועם מהסחוס שלה. באחת התגובות לפודקאסט נשאלה פאולה: "מה הזכיר לך הטעם של הסחוס?" והיא הגיבה: "כמו עוף מבושל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה