ויראלי

גרושתו של אייל גולן מאושרת: "מאוהבת, צריך יותר?"

גרינברג העלתה תמונה שלה חוגגת וכתבה: "יום הולדת לחברה בטבריה, שיר של עוצמות ברקע, ראיתי את הילדים בווידאו, מופגזת מההזמנות שלכן, עובדת בין לבין ומאוהבת, תודה עליכן, צריך יותר?"
מערכת ice |  2
דניאל גרינברג (צילום אינסטגרם/ דניאל גרינברג)
אחרי שערכה סשן שאלות ותשובות עם עוקביה שבעיקר עסק סביב שאלת המחירים הגבוהים שבהם נמכרים בגדי המותג החדש שהשיקה MIEL על שם בתה וכן התגובות הקשות שספגה בעקבות זאת, דניאל גרינברג שיתפה סטורי אופטימי למדי.
גרינברג העלתה תמונה שלה חוגגת וכתבה: "יום הולדת לחברה בטבריה, שיר של עוצמות ברקע, ראיתי את הילדים בווידאו, מופגזת מההזמנות שלכן, עובדת בין לבין ומאוהבת, תודה עליכן, צריך יותר?".
לפני כמה שבועות זה נראה אחרת כאשר גרינברג כתבה: "בכל זאת .. אני קוראת את התגובות לפעמים , אני בן אדם .. ואני בן אדם שעבד קשה בשביל להוציא את הדבר הזה לעולם. במשך שנה וחצי בניתי מאפס ולבד את המותג הזה על שם הבת הבכורה שלי.. אין לכן מושג כמה ערך יש לכל דגם ודגם בתוך הקולקצייה שלי וכמה כל דגם צריך לעבור בקרת איכות כדי להגיע למושלם! באחת התגובות קצת צבט לי ה״יאללה היא קנתה בגדים ומוכרת אותם ביקר יותר לעשות עלינו כסף".
 
על כך הסבירה: "אז לא, אני עבדתי מאוד קשה על העסק שלי וכן שיתפתי גם את קהל העוקבות המלכות שלי, לא מעט פעמים וגם התייעצתי איתן על הגוונים של הקולקציה, התדמיתנות הגזרות העיצוב הבדים הספקים והתהליך…. הכל זה של miel ובגאווה גדולה כי אני באמת עפה על הקולקצייה ומבחינתי אחרי שנה וחצי של תהליך למידה מאתגר עם האמהות והעשייה יחד - הצלחתי בפרויקט גמר ועם המון אמונה. בניתי חנות אונליין - מותג לבגדי ילדים ותינוקות, במותג של מיאל לא תמצאו חליפות גן, כי נכון! גם אני שולחת את הילדים שלי לגן עם בגדים בסיילים שמתלכלכים ונהרסים בכביסה ולמי אכפתי כולה גן. אין בעיה, הגיוני .. ילדים מתלכלים קופצים נופלים קמים".

עוד הוסיפה: "המותג מיאל עונה על צורך אחר של הלקוחה, הוא יותר פונה לקהל שמחפש פתרונות כמו להלביש את הילד/ה באופן ייחודי, לקנות מתנה לאדם קרוב , לימי הולדת, לחגים, לשבתות לאירועים כאלה ואחרים שתרצו להלביש את ילדכם שלא בחליפת גן. מסוג הבגדים שאנחנו קצת יותר מפחדות שיתלכלו כי השקענו עליהם".
לסיום העבירה מסר ברור: "וזהו .. המותג של מיאל בעיקר מאמין באור ואהבת חינם, הצלחה וברכה לכולם אמן אוהבת אתכן אתם העוקבות הכי מדהימות בעולם". התגובות כמובן היו מחזקות מאוד.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    גברת דניאל גרינברג
    אבלין קרן 05/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא מעניינות התגובות שלה לילדיה. היא לא מעניינת ולא חכמה ופרט להיותה נשואה לאייל גולן אין בה כלום. חבל על המקום שיכל לשמש לכתבות מעניינות יותר. אל תורידו את הרמה לכתבות מכנות שלא נותנות שום וכלום!!!!
    סגור
  • 1.
    לטיפשות אין גבול.. (ל"ת)
    לייזר מזרחי 05/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור