ויראלי

ארדואן הודיע בשידור חי: "חיסלנו את מנהיג דאעש בסוריה"

נשיא טורקיה רג'פ טייפ ארדואן, הכריז בשידור חי לטלוויזיה הטורקית שמנהיג דאעש אבו ח'וסין אל-קוריישי, חוסל שלשום במסגרת מבצע של כוחות המודיעין הטורקי בצפון סוריה: "הוא חוסל במבצע. טורקיה תמשיך להילחם בארגוני הטרור בנחישות" "
מערכת ice | 
ארדואן (צילום רישיון חופשי ויקיפדיה)
נשיא טורקיה רג'פ טייפ ארדואן, הכריז אמש (ראשון) בשידור חי לטלוויזיה הטורקית שמנהיג דאעש אבו ח'וסין אל-קוריישי, חוסל שלשום במסגרת מבצע של כוחות המודיעין הטורקי בצפון סוריה, כאשר על פי הערכות בתקשורת הזרה, מדובר בניסיון של ארדואן למשוך עוד קולות לפני הבחירות במדינה שיתקיימו בעוד כשבועיים.
בהצהרה שלו לתקשורת סיפר ארדואן: "שירות המודיעין הטורקי עקב אחרי מנהיג דעאש תקופה ארוכה, ועכשיו אני אומר לך לראשונה: הוא חוסל במבצע. טורקיה תמשיך להילחם בארגוני הטרור בנחישות". כזכור,  טורקיה הכריזה על דאעש כארגון טרור ב-2013, וספגה כמה התקפות מהארגון שגבו את חייהם של טורקים רבים. 
אבו אל-ח'וסין אל-קוריישי הוא המנהיג הרביעי של ארגון דאעש שמחוסל. לפניו, באוקטובר 2019 חוסל במבצע של צבא ארה"ב בצפון סוריה הח'ליף והמנהיג הראשון, אבו בכר אל-בגדדי. בפברואר 2022 חוסל מחליפו, אבו אברהים אל-האשמי אל-קוריישי בהוראת הנשיא ביידן, בצפון סוריה גם הוא. באוקטובר 2022 חוסל המנהיג השלישי, אבו אל-חסן אל-האשמי אל-קוריישי, בדרום-מערב סוריה, לא רחוק מהגבול עם ישראל, במבצע בהובלת צבא סוריה החופשית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה