ויראלי

נועה קירל צריכה עזרה: הבקשה הדרמטית לפני הטיסה לאירוויזיון

רגע לפני שנועה קירל עלתה על מטוס אל על כל הדרך לליברפול שבאנגליה לקראת אירוויזיון 2023, היא ביקשה עזרה מהישראלים: "ואני מבקשת את עזרתכם בהפצת השיר, בשיתוף השיר בלבקש מחברים בחו"ל לשתף ולהצביע לנו, לישראל. הכוח בידיים שלכם, שלנו ורק ביחד נוכל לנצח"
מערכת ice |  1
נועה קירל (צילום יוטיוב/ כאן 11)

נועה קירל, כוכבת הפופ הישראלית, עלתה היום (ראשון) על מטוס אל על כל הדרך לליברפול שבאנגליה, שם ייערך בעוד כשבוע וחצי האירוויזיון, כשקירל תעלה עם הביצוע לו כולנו מחכים לשיר "יוניקורן".

הבוקר, קירל המריאה מישראל לאנגליה עם מטוס אל על המיוחד שמותג עבורה, כאשר היא התרגשה במיוחד. בנוסף, עלו הכתב גיל משעלי העלה תיעוד לחשבון הטוויטר שלו מהטיסה, בזמן שאחד מאנשי הצוות מרקיד את המטוס ורוקד בצורה משעשעת את השיר "יוניקורן" של קירל, כשהזמרת מצידה הראתה המון התלהבות.
 


לפני שעלתה על המטוס, מסרה קירל לתקשורת: "כולנו יודעים שלרשתות יש השפעה חזקה בארוויזיון ואני מבקשת את עזרתכם בהפצת השיר, בשיתוף השיר בלבקש מחברים בחו"ל לשתף ולהצביע לנו, לישראל. הכוח בידיים שלכם, שלנו ורק ביחד נוכל לנצח. ועזבו רגע הכללל עצם העובדה שאני נבחרתי לייצג את מדינת ישראל ואת העם שלי מול מיליוני אנשים בעולם – זו כבר הזכייה הגדולה שלי. זו גאווה עבורי ואשתדל לעשות את המקסימום בשביל שתהיו גאים בי. כי הגאווה שלכם בי, זה הניצחון שלי".
 

 

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    נועה, אחותינו, בהצלחה בכל מה שתעשי..
    שלי 04/2023/30
    הגב לתגובה זו
    3 0
    אבל אולי הגיע הזמן שהשירים שנשלחים מישראל יהיו בשפת היהודים- עברית הרי זה מה שמייחד אותנו משאר המתמודדים- אין עוד ארץ הדוברת בשפה זו.
    סגור