ויראלי

נתפסו על חם: כך חוליית הגנבים שפרצה לדירות בתל אביב נעצרה

משטרת ישראל חשפה כי לפני כשבוע, במהלך פעילות מבצעית של שוטרי ימ"ר תל אביב באזור גוש דן, עצרו השוטרים שלושה תושבי רמת גן בני 30, 35, 38 בחשד למעורבות בהתפרצויות וגניבת רכוש בדירות ברמת גן ובתל אביב
מערכת ice |  1
פריצה לבית (צילום יחצ)
משטרת ישראל חשפה היום (חמישי) כי לפני כשבוע, במהלך פעילות מבצעית של שוטרי ימ"ר תל אביב באזור גוש דן, עצרו השוטרים שלושה תושבי רמת גן בני 30, 35, 38 בחשד למעורבות בהתפרצויות וגניבת רכוש בדירות ברמת גן ובתל אביב. 
שלושת החשודים שנעצרו החלו להימלט מהשוטרים תוך שהם משליכים פריטים שונים מתוך רכבם במהלך הימלטותם ונתפסו, בתום מרדף, במועצת אזור שנמצאת בסמוך לתל אביב. במהלך הפעילות של משטרת ישראל, בה היא הצליחה לשים את ידה על שלושת החשודים, נתפסו גם תכשיטים החשודים כגנובים. 
החשודים הועברו לחקירה ביחידה המרכזית של מחוז תל אביב. במהלך החקירה שבוצעה לשלושת החשודים בשבוע האחרון, הצליחו החוקרים לגבש ראיות כנגד החשודים והיום הוגשה בבית משפט השלום בתל אביב הצהרת תובע של יחידת התביעות המשטרתית במחוז תל אביב נגד שלושת החשודים.
ממשטרת ישראל נמסר כי מעצרם של שלושת החשודים בפריצות לדירות באזור גוש דן הוארך עד יום ראשון, 30/4/23, לצורך הגשת כתב אישום ובקשה לעצור את החשודים עד תום ההליכים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    הפריצות בבתים
    דוד 04/2023/27
    הגב לתגובה זו
    1 0
    בית המשפט ישחרר אותם - בגלל שלא פרצו לבתיהם של שופטים. וגם שלא יפרצו להבה לבתיהם. ואם הבית שנפרץ והם עשרים בין במיליה יש להם ביטוחים, ואם הבית הזה לא גרו עשירים אז לא היה מה לגנוב.
    סגור