ויראלי

חרדים לרפורמה: הערים החרדיות יצטרפו להפגנת הענק הערב?

שחקן חיזוק מפתיע מצטרף למחאה הימין הערב. בערים החרדיות הורגשה תכונה וקיים שיח ער סביב שאלת ההצטרפות למחאה. האם החרדים יכבשו הערב את ירושלים?
דוד זולדן | 
הפגנות ענק (צילום פלאש 90/ אריק מרמור, מנדי הכטמן)
עיתון יתד נאמן ניסה למנוע הגעה אבל יצר אפקט נגדי ומתקבל הרושם שהחרדים מבני ברק באים בהמוניהם להפגנה: "לא זוכרת כדבר הזה".
ההכנות להפגנת המיליון: מאות אנשים מבני ברק נרשמו עד הבוקר בכדי להשתתף בהפגנת המיליון שמתקיימת הערב בירושלים המבקשת להמשיך ולקדם את הרפורמה המשפטית. עד כה נרשמו מעל ל-200 אנשים שצפויים להגיע בהסעה מבני ברק ומרגע לרגע הביקוש עולה.
 
מירי גורודצקי רכזת ההסעות להפגנה משתפת: "אני גרה עשרות שנים בבני ברק ואני לא זוכרת כדבר הזה. משפחות חרדיות שלמות , גם כאלה שלא בהארד קוד נרשמו להגיע להפגנת המיליון. עם ישראל יוצא בהמוניו ותושבי בני ברק מצטרפים לכך".
רבנים משפיעים כמו הרב מארי מאזוז כבר קראו לציבור שלהם להגיע לעצרת.
ובתוך כך בליכוד פנו לראש עירייה ודרשתי שידחה את ישיבת מועצת העיר שנקבעה לשעת ההפגנה. בהודעה מטעמם נכתב: "להפגנה חשיבות עוצמה לעתידה היהודית והדמוקרטית של המדינה וראוי שהנהגת העיר תשתתף בה ואף תקרא לתושבים להשתתף. הצטרפותם של מאות מתושבי בני ברק להפגנה מוכיחה שוב ושוב כי המחנה הלאומי מאוחד ופועל יחד למען הצלחת כלל עם ישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה