ויראלי

"יהונתן גפן ז"ל איבד את חייו שלוש פעמים, הפעם סופית"

יהונתן גפן ז"ל, שהלך לעולמו בשבוע שעבר, זכה למחווה מרגשת נוספת כאשר חברו הטוב, דיוויד ברוזה, ביצע ביחד עם אחינועם ניני את 'הנסיך הקטן מפלוגה ב'' במהלך טקס יום הזיכרון בקונסוליה הישראלית בניו יורק. נריה קראוס חשפה את הסודות של גפן שברוזה חשף בפניה: "נשא את עול חוויותיו בקרב"
מערכת ice |  1
יהונתן גפן (צילום מסך חדשות 13)
נריה קראוס, מגישת חדשות 13 ושליחת חדשות 13 בארצות הברית, הגישה את טקס הזיכרון לחללי מערכות צה"ל ונפגעי פעולות האיבה שנערך בקונסוליה הישראלית בניו יורק, טקס בו הוחלט גם לחלוק כבוד ליהונתן גפן ז"ל עם ביצוע מרגש של חברו הטוב דיוויד ברוזה ושל אחינועם ניני ל'הנסיך הקטן מפלוגה ב'', כאשר קראוס גם חלקה עם עוקביה בטוויטר על מאחורי הקלעים לפני אותו ביצוע מדובר לשיר אותו גם ביצע רק אמש (שני) בנו של גפן, אביב גפן.
בציוץ שהעלתה בנושא כתבה נריה קראוס כך: "דיוויד ברוזה אמר לי אתמול שיהונתן גפן, חברו הטוב, איבד את חייו שלוש פעמים. פעם אחת במלחמת ששת הימים. פעם אחת ביום הכיפורים. והוא שרד עד שבוע שעבר ואז סופית איבד את חייו כשהוא נושא את עול חוויותיו בקרב. ואז ברוזה עלה לבמה ושר את הנסיך הקטן מפלוגה ב׳, לזכר חללי מערכות ישראל".
 
כזכור, הטקס עמד במרכז סערה גדולה סביב השתתפותה של הזמרת אחינועם ניני והדרישה לבטל את הופעתה בטקס על רקע אמירותיה הפוליטיות לאורך השנים, כולל נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, אך בסופו של דבר הוחלט שלא לבטל את הופעתה, דבר עליו ניני הודתה לכל הנוגעים בדבר בפוסט מיוחד בפייסבוק.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מת הסופר הנכון, ז'אן דארק מצדיעה לו. (ל"ת)
    מיכאל 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור