ויראלי

אביב גפן חוטף: "יופיע בעצמאות רק למען האחדות בבנק"

יוצר 'שנות ה-80' מני אסייג ביקר את החלטתו של אביב גפן להופיע ביום העצמאות למרות האבל לאחר מותו של אביו, יהונתן גפן ז"ל, וגרם לסערה תוך קרב ציוצים נגד כתב חדשות 13, אביעד גליקמן, שתקף: "איש מתועב"
מערכת ice |  4
אביב גפן (צילום shutterstock, פלאש 90/ מרים אלסטר)
איש הימין מני אסייג, יוצר סדרת הלהיט של רשת 13 'שנות ה-80' ביחד עם אחיו, שלום אסייג, שעתיד להשיא משואה בטקס יום העצמאות שייערך מחר (שלישי) בערב, נמצא שוב בעיצומה של סערה ברשתות החברתיות על רקע מלחמת ציוצים חדשה עם כתב המשפט של חדשות 13, אביעד גליקמן, על רקע החלטתו של אביב גפן להופיע ביום העצמאות למרות האבל לאחר מותו של אביו, יהונתן גפן ז"ל.
מני אסייג העלה ציוץ עוקצני נגד החלטתו של גפן להופיע וכתב כך: "אביב גפן יופיע בעצמאות בתוך השבעה של אביו רק למען האחדות בבנק". גליקמן ענה לציוץ וכתב נגד אסייג: "איש מתועב", ונתן את האות לפתיחתו של קרב הציוצים, כאשר משם השיח רק המשיך להקצין ולהחריף.
אסייג השיב למתקפה: "הלו, של נעליך לפני שאתה מגדף את מי שההכנסות מהסדרה שלו מפרנסות אותך ואת חבריך המיותרים". גליקמן: "אין לי שיח ושיג עם אנשים נאלחים כמוך שהשנאה והרעל נוטפים מהם. רק אחר אל תשכח להעלות תמונה שלך עם תפילין או להתגאות באיזו "מתווה" שעשית. ותמיד תזכור שיום הכיפורים לא מכפר על עבירות שבן אדם לחברו".

מני אסייג ענה על כך: "גליקמן גש לטבול במקווה. אתה האדם האחרון ביקום שיכול להטיף למישהו על שנאה או על ערך כלשהו. אתה בושה למקצוע העיתונות ובושה באופן כללי. אתה ניצב בחוד החנית של העיתונאים שהזנו את המקצוע, וגרמו לתיעוב והסלידה שחשים אזרחי ישראל כלפי התקשורת. ואתה מהאחראים על הרייטינג המביך של חדשות 13. בושה!".
גליקמן אמר את המילה האחרונה וכתב: "אתה איש נאלח שמרבה להפיץ שנאה ורעל. תתבייש במי שאתה. גועל", אך אסייג העלה ציוץ נוסף ובו התייחס ישירות לגליקמן כאשר כתב: "גליקמן כתב לי בתגובה שאני איש מתועב ואז 200 איש כתבו לו בתגובה שהוא הכי מתועב שיש. זה היה רעיון מתועב לכתוב לי את זה שופרונצ׳יק".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    עוד אביב מעביר ביקורת על גוטליב
    אבסורד 04/2023/24
    הגב לתגובה זו
    1 1
    הכי מצחיק הוא מפרסים שהי4 נתנה מושג חדש לניחום אבלים כנרא עישן יותר מידי ובלע כדורים אתה זה שנתת מ6שג חדש ובלי נתפס לניחום אבלים .. שמדובר בכסף אין אמא אין אבא אין אח אין אחות הבנק קובע לא אביבי ?
    סגור
  • 2.
    אפשר להופיע?
    שירות 04/2023/24
    הגב לתגובה זו
    2 0
    ביום העצמאות יכול להופיע גם מי שלא שרת בצה"ל??
    סגור
  • מי שלא שרת בצה"ל זה רק לגבי חרדים לא כולל את המשתמטים ה (ל"ת)
    יהודה 04/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    ממשפחת גפן
    מרק 04/2023/24
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אני לא מצפה לפחות מפרובוקציה בריאה. נו הרי זה ידוע שהיוצרים הפוריים ביותר הם גם המטורללים ביותר. ובאשר לגליקמם , הוא רחוק להיות עיתונאי כמו שרחוק מזרח ממערב. כולו שופר של הפרקליטות שהושתל בתקשורת.
    סגור