ויראלי

כוכבת "האח הגדול" מאוימת ברצח: "מבטיח שאזי*ן לך ת’חיים"

הסרטון שהעלתה מירב ישראל, בו חשפה את הבגידות של גברים בטינדר וחילקה טיפים לנשים, זכה לצפיות רבות וחשיפה גדולה. לאחרונה מירב קיבלה לפתע מסר עם איומים קשה מצד גבר: "יא שרמו*ה של ערבים. בגלל הסרטון המזד*ין שלך אישתי מצאה את הטינדר בטלפון שלי. אני מבטיח לך שאדאג ל*יין לך ת’חיים, יא ז*נה טפי"
מערכת ice |  3
האח הגדול (צילום פייסבוק/ האח הגדול)
איומים קשים ונאצות מכוערות ספגה יוצאת "האח הגדול", מירב ישראל בעקבות סרטון שהעלתה בטיקטוק, בו היא חשפה שנתקלה בעיקר בגברים נשואים באפליקציית ההכרויות “טינדר”. הטיפים שחילקה לנשים נשואות כדי להזהירן הביאו עליה קללות איומות, מצד כנראה גבר נשוי שנכנס לבעיה בעקבות הטיפים שנתנה.
ישראל אמרה בסרטון: "תקשיבו לי טוב, אני מזועזעת. אני לפני שבוע בדיוק פתחתי טינדר בגלל חברות שלי. אם תראו מה אני גיליתי... השם יעזור, סדום ועמורה של התנ"ך שם! כל הנשואים של מדינת ישראל שם! הם קוראים לעצמם ‘גברים בזוגיות מאפשרת’. י’חתיכת סמרטוט, מי אפשר לך לא הבנתי. אם אתה מאופשר, למה אתה מטושטש כמו אצל רפי גינת בתחקיר? למה אתה מצטלם עם הפנים לים ועם הגב למצלמה נסיך? תקשיבו לי בנות אם אתן יוצאות עם הבעלים שלכם לים שלא תעזו לאפשר להם תמונה מהסוג הזה".
הסרטון זכה לצפיות רבות וחשיפה גדולה, עד שמירב קיבלה לפתע מסר עם איומים קשה מצד גבר: "יא שרמו*ה של ערבים. בגלל הסרטון המזד*ין שלך אישתי מצאה את הטינדר בטלפון שלי. אני מבטיח לך שאדאג ל*יין לך ת’חיים, יא ז*נה טפי".
כוכבת האח הגדול ענתה בכעס: "שומע יא אנאלפבית, קודם כל תלמד איך כותבים בכלל. שתיים, איך אני קשורה למעשים השפלים שלך שאתה מחליט לרעות בשדות זרים. בהתחלה נלחצתי רצח כי איימת, וואלה איימת. אבל אז אמרתי, זה פרופיל בכלל בדוי ולא יודעת או שמשעמם לך בחיים בערב יום השואה", והוסיפה: "במקום לאיים כמו איזה נמושה, אולי כדאי שתלך לפייס את אשתך, מה אתה אומר? אה? חוץ מזה צא מהצללים, תהיה גבר, תשלח מהפרופיל שלך, לא מבדוי, תתקדם".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אם בגלל אחת כזו הייתי מתגרש וסובל היא הייתה משלמת
    יניב 04/2023/22
    הגב לתגובה זו
    1 0
    יכולה לשחק אותה לא מפחדת עד מחר אבל גבר מיואש זה דבר מסוכן. למה להתערב בדברים שהם לא שלך? אל תתערבי, מי שם אותך לשמור על כל נשות ישראל?
    סגור
  • 1.
    אבל למה שפתיים של ברווז (ל"ת)
    האחות 04/2023/21
    הגב לתגובה זו
    1 0
    סגור
  • שפתים של ברוז.
    אלין 04/2023/26
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הבנות חושבות ששפתים של ברוז זה יפה .זה מגעיל כמה הן עשויות מכף רגל עד ראש למצוא גבר??
    סגור