ויראלי

מיקי זוהר בבשורה מפתיעה: סרטי שואה יוקרנו ב-10 שקלים בלבד

שר התרבות והספורט מיקי זוהר, ושר התפוצות והשוויון החברתי עמיחי שיקלי, סיכמו - סרטי שואה יוקרנו לקהל הרחב ב-10 שקלים בלבד במסגרת מיזם הנצחה מרגש: "ככל שדור שורדי השואה הולך ופוחת - חובה עלינו להנחיל את זיכרון השואה לדורות הבאים"
דוד זולדן | 
שידורי יום השואה (צילום pexels)
שר התרבות והספורט מיקי זוהר סיכם היום (ג), יום הזיכרון לשואה ולגבורה, עם שר התפוצות והשוויון החברתי עמיחי שיקלי, על סבסוד סרטי הקולנוע בנושא השואה ב-10 שקלים בלבד, ביום השואה הבין-לאומי הקרוב, כדי להנחיל את זיכרון השואה גם בקרב הצעירים ובני הנוער.
במסגרת המיזם, סרטים שעוסקים בשואה ובגבורה יוקרנו בבתי הקולנוע בכל רחבי הארץ בעלות מסובסדת של 10 שקלים בלבד, ביום השואה הבין-לאומי שיתקיים ב-27 בינואר 2024 במימון משותף של משרד התרבות והספורט בראשות השר מיקי זוהר, ובמימון המשרד לשוויון חברתי בראשות השר עמיחי שיקלי. 
שר התרבות והספורט מיקי זוהר: "ככל שהולך ופוחת דור שורדי השואה, מוטלת על כתפינו האחריות לזכור ולהנציח, ולא לשכוח לעולם את זוועות השואה. החל מיום השואה הבין-לאומי הקרוב יוקרנו בבתי הקולנוע ברחבי הארץ סרטי קולנוע להנצחת השואה בעלות מסובסדת, במטרה לחבר את דור ההמשך לשואה ולגבורה, ולתקומת ישראל".
השר לשוויון חברתי עמיחי שיקלי: ״מוטלת עלינו החובה להנחיל  לדורות הבאים את זיכרון השואה ובפרט לנוכח העובדה כי העדים החיים למאורעות האימים של התקופה, ניצולי השואה, הולכים ומתמעטים. הקרנת הסרטים תאפשר לדור הצעיר אפיק נוסף ללמידה וחיבור לזיכרון השואה״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה