ויראלי

אשתו של רונאלדו חוטפת מהמשפחה: "כל העולם יודע שאת נבלה"

ג'ורג'יניה רודריגס, אשתו של כריסטיאנו רונאלדו, חוטפת מדוד שלה, חסוס הרננדס: "היא שכחה מהקיום שלנו. עכשיו כל העולם יידע איזו נבלה את, למה אף פעם לא אמרת לנו שאביך מת?"
מערכת ice |  1
רונאלדו וזוגתו (צילום georginagio אינסטגרם)
ג'ורג'יניה רודריגס, אשתו של כריסטיאנו רונאלדו, חוטפת ביקורות מכל כיוון לאחרונה, זאת בעקבות הסדרה על חייה בנטפליקס, "אני ג'ורג'יניה", שעלתה לאחרונה לעונה שנייה בענקית הסטרימינג, שם היא חושפת את חייה ונותנת טעימה מחיי המותרות שלה.
כעת, היא חוטפת ממקום לא צפוי כלל, כאשר דוד שלה,  חסוס הרננדס, תקף אותה בתקשורת הספרדית וטען כי היא השתנה מקצה אל קצה מאז הזוגיות עם הכוכב הפורטוגלי: "ניסינו להתקשר אליה, אבל נראה שהיא החליפה מספר טלפון. היחס שאנחנו מקבלים ממנה? נשארנו מאחור, כבר לא מעניינים – היא שכחה מהקיום שלנו", סיפר חסוס.
הרננדס התייחס גם לאביה של ג'ורג'ינה, שנפטר ב-2012: "עכשיו כל העולם יידע איזו נבלה את, למה אף פעם לא אמרת לנו שאביך מת?" לטענתו, רודריגס הסתירה ממשפחתה את העובדה שאביה נידון לשש שנות מאסר בגין קשרי סמים.
כזכור, בשנה שעברה, אחותה למחצה של רודריגס, פטרישיה רודריגס, תקפה אותה וטענה שהיא נטשה אותה: "אני הרוסה ואחותי לא עוזרת לי. אני לא יודעת אם היא מתביישת בי כי אין לי כסף. אני לא אומרת לה כלום, ג'ורג'ינה מאוד תומכת בילדים במצוקה, אבל לא באחיינים שלה
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    Todo gira en torno al dinero
    David 04/2023/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    Ella es humana. Y con derecho su propia vida
    סגור