ויראלי

חייל רוסי תועד עורף ראש של אוקראיני: "טרוריסטים חיות"

תיעוד מחריד שרץ בימים האחרונים ברשתות החברתיות מציג עריפת ראש של חייל אוקראיני שבוי בידי חייל רוסי, זאת בזמן שהוא בהכרה מלאה. נשיא אוקראינה, ולדימיר זלנסקי, זעם: "באיזו קלות החיות האלה הורגות.
מערכת ice |  1
ולדימיר זלנסקי (צילום רויטרס)
תיעוד מחריד שרץ בימים האחרונים ברשתות החברתיות מציג עריפת ראש של חייל אוקראיני שבוי בידי חייל רוסי, זאת בזמן שהוא בהכרה מלאה. ברקע התיעוד נשמע חייל רוסי אומר לחברו: "הכנס את זה לתיק ושלח למפקד".
בסרטון נוסף שמופץ ביממה האחרונה, נראות גופות של חיילים אוקראינים כשהם ללא ראשים, ונראה כי מדובר במקום אחר מזה שבו צולם הסרטון הראשון, מה שמעיד בהכרח כי לא מדובר באירוע חד פעמי. במקרה אחר מלפני ימים אחדים, פורסמה תמונה בחשבונות רוסיים ברשתות החברתיות של ראש ששופד על עמוד בעיר באחמוט.
נשיא אוקראינה, ולדימיר זלנסקי, זעם, עם סרטון שהעלה לחשבון הטוויטר שלו: "יש משהו שאף אחד בעולם לא יכול להתעלם ממנו - באיזו קלות החיות האלה הורגות. העולם צריך לראות את הסרטון הזה של הוצאה להורג של שבוי אוקראיני. הסרטון מראה את רוסיה כמו שהיא. זה לא רק פרק חולף, אלא ככה זה היה גם קודם. כך היה בבוצ'ה אלפי פעמים. אנחנו לא נשכח דבר ולא נסלח לרוצחים".
שר החוץ האוקראיני דמיטרו קולבה השווה בין הפעולות של רוסיה לבין ארגון הטרור דאע"ש, אך ציין כי בניגוד לדאע"ש - רוסיה חברה במועצת הביטחון של האו"ם. "יש לגרש טרוריסטים רוסים מאוקראינה ומהאו"ם, ולגבות מהם דין וחשבון על פשעיהם", צייץ בטוויטר.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אבל
    מרק 04/2023/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לבית הדין לפשעי מלחמה רוצים לגרור אותנו. זה שהעולם צבוע זאת עובדה ידוע. אבל למה אנחנו צריכים בכלל להשתתף במשחק הזה?
    סגור