ויראלי

משמרות המהפכה יוגדרו כארגון טרור? הדרישה האמריקאית נחשפת

130 חברי קונגרס אמריקאים, מהמפלגה הדמוקרטית והרפובליקנית, שלחו מכתב לז'וזפ בורל, הנציג העליון של האיחוד האירופי לענייני חוץ ומדיניות ביטחון, במסגרתו דרשו  לכלול את משמרות המהפכה של איראן ברשימה השחורה של ארגוני הטרור
מערכת ice | 
איראן מעצמה גרעינית (צילום pixabay, freepik)
130 חברי קונגרס אמריקאים, מהמפלגה הדמוקרטית והרפובליקנית, שלחו מכתב לז'וזפ בורל, הנציג העליון של האיחוד האירופי לענייני חוץ ומדיניות ביטחון, במסגרתו דרשו  לכלול את משמרות המהפכה של איראן ברשימה השחורה של ארגוני הטרור, כאשר במכתבם ציינו  למעלה מ-30 ניסיונות חטיפה ורצח של אזרחים במדינות האיחוד האירופי על ידי משמרות המהפכה האיראניים.
בנוסף, כתבו חברי הקונגרס האמריקאים כי "יראן היא מדינה תומכת טרור. במשך עשרות שנים משמרות המהפכה של הרפובליקה האסלאמית, פעלו בגלוי כנגד אזרחים במדינות האיחוד. אנו מקווים שבישיבה הקרובה של מועצת החוץ של האיחוד, תינתן תשומת לב הכרחית לנושא החשוב".
עוד ציינו במכתבם כי "משמרות המהפכה הפרו זכויות אדם והוציאו לפועל פעולות טרור רבות, כמו הדיכוי האכזרי של המפגינים האיראנים לאחר מותה של הצעירה הכורדית מהסא אמיני. משמרות המהפכה גם תמכו בהרג אזרחים אירופים, ובמתן סיוע קטלני לרוסיה במלחמה באירופה".
המכתב הנוכחי של חברתי הקונגרס האמריקאי נשלח לאחר שבחודש שעבר, קבוצה של סנאטורים רפובליקנים כבר ביקשה מהאיחוד האירופי להכניס את משמרות המהפכה האיראניים לרשימה השחורה של ארגוני הטרור.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה