ויראלי

מורן אטיאס חוטפת בצורה אכזרית: "חרדת נטישה קשה מאוד"

העוקבים כעסו על כך שהדוגמנית והשחקנית שאירה את ליה יעל, בת החצי שנה, בישראל ורחוק ממנה כשהיא בחרה לטוס לקוסטה ריקה לחופשה: "מוזר. חיכית לתינוקת הזו חיים שלמים, ונסעת ולא לקחת אותה איתך?"
מערכת ice |  1
מורן אטיאס (צילום יחצ-רפי דלויה)
יום ההולדת השמח שתכננה לעצמה הדוגמנית ואשת העסקים מורן אטיאס לרגל ציון 42 האביבים של חייה, הרחק מגבולות ישראל, נתקל כרגיל בתגובות רעות ומסיתות ברשתות החברתיות.
אחרי תקופה קשה, כשבילתה חודשים עם בתה הרכה שרק נולדה בביתה, רצתה ליהנות ולהקדיש זמן קצת לעצמה בצורת חופשה חלומית לבדה בקוסטה ריקה. אך העובדה שעזבה את בתה התינוקת בבית הביאה עליה ביקורת משוגעת.
 
כשהיא בבגד ים בחופי קוסטה ריקה, אטיאס כתבה: ״אף פעם לא חשבתי שהיה לי אומץ להזמין את עצמי לחופשה לבד. כן לבד. אבל הפעם עשיתי את זה. מקדישה את החודש יום הולדת לעצמי. להכיר את עצמי, לנסות לנשום אחרת. למתוח את הגוף ולאמן את המוח לחשוב ולהאמין שהחיים שלי הם מתנה. כל יום מחדש, חופשייה מאושרת ובהודייה. חג שמח מקוסטה".

העוקבים כעסו על כך שהשאירה את ליה יעל, בת החצי שנה, בישראל ורחוק ממנה: "מוזר. חיכית לתינוקת הזו חיים שלמים, ונסעת ולא לקחת אותה איתך?", אחרת הוסיפה: "ועוד בגיל שכל יום בו מרגיש נצח, חרדת נטישה קשה מאוד". אחרת טענה: "בהצלחה, עוד יומיים את מעצמך חוזרת לבת שלך".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    למה לזלזל בשיקול דעתה של מורן .האם אתם עברתם הריון או ל
    הרמן 04/2023/09
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה לזלזל בשיקול דעתה של מורן. האם אתם עברתם היריון או לידה. איש איש ובעיותיו.
    סגור