ויראלי

כוכבת "האנטומיה של גריי" הצילה את בנותיה מהלהבות

כוכבת "האנטומיה של גריי", קתרינה סקורסון, חלקה לאחרונה כי ביתה נשרף כליל מסיבה שטרם פורסמה, וכי הצליחה להציל ברגע האחרון את שלוש בנותיה. למרות זאת, ארבעת הכלבים של המשפחה לא יצאו בחיים
מערכת ice | 
האנטומיה של גריי (צילום אינסטגרם)
כוכבת "האנטומיה של גריי", קתרינה סקורסון, משתפת לאחרונה בחוויה טראומטית שעברה עם שלוש בנותיה. מתברר כי ביתה של השחקנית, שמגלמת שנים רבות את אמיליה שפרד, התלקח ועלה באש שכמעט גבתה את חייה וחיי הבנות שלה.

בפוסט כנה של השחקנית היא מספרת כיצד התכוננה להשכיב את הילדות לישון, כשלפתע עשן התחיל להגיח לתוך החדר. כשהלכה לבדוק את הנושא היא גילתה שמסדרונות הבית כבר מלאים בעשן כבד ומסוכן ביותר. באותו הרגע הבינה שעליה לפעול במהרה כדי להציל את החיים שלה ושל הבנות.
היא מספרת שהצליחה לאסוף את הבנות ולברוח מהבית, כשעליהן רק הנעליים שלהן. עם זאת, היא חולקת בצער כי ארבעת הכלבים של המשפחה לא שרדו את התופת. בדבריה גם הודתה לקהילה סביבן, לכבאים, להורים בבית הספר של הילדות ולחוקרים של האירוע על העזרה שהעניקו למשפחה בתקופה הקשה הזו.
באשר לחקירה הנ"ל, טרם פורסמה הסיבה הרשמית להתלקחות בבית, אך מתמונות שהשחקנית שיתפה ברשת ניתן לראות הריסות סביב קמין שניצב יחסית איתן בצל ההרס.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה