ויראלי

עדן פינס נשברת: "חבורת החלאות הקטנות האלו"

בסטורי כואב שיתפה פינס את מאות אלפי עוקביה בזעם שהיא חשה על הנסיבות שהביאו להתאבדותו של הנער אלרועי בן שבת ז"ל לאחר שחווה מעשי בריונות. "סליחה מכם וסליחה מהנשמה שלו שזה המחיר שאין לו מחיר שהייתם צריכים לשלם"
מערכת ice | 
עדן פינס (צילום אינסטגרם/ עדן פינס)
"למלאך הזה קוראים אלרועי. קראו אלרועי", פתחה עדן פינס את הסטורי הכואב והזועם שהעלתה אתמול (רביעי) באינסטגרם שלה וחלקה עם 895 אלף עוקביה כשהיא מצרפת צילום מסך של הנער אלרועי בן שבת ז"ל בן ה-13 מרעננה ששם קץ לחייו בתחילת החודש לאחר שחווה התעללות פיזית ונפשית מצד מי שנחשבו לחבריו.
"מתביישת להגיד שזה קרה בעיר שלי", כתבה פינס. "חבורת ילדים מרעננה שאלרועי רק רצה להיות חבר שלהם היו מתעללים בו במשך תקופה ארוכה מאד, מרחיקים אותו ומתרחקים מכל מי שמתקרב אליו. למה? אין שום סיבה מספקת להתנהגות כזו", הוסיפה.

"ערב אחד יצאו למרכז שאני כילדה הייתי מבלה שם, באמצע העיר. קשרו אותו לכסא, קיללו אותו, הרביצו לו, ירקו עליו, השתינו עליו (!????!!!) ואמרו לו 'תתאבד, גם ככה לא תחסר לאף אחד' עברו כמה שעות. הוא חזר הביתה. וכך עשה. שם קץ לחייו. העדיף במוות על פני החיים לידם", הזכירה פינס למאות אלפי עוקביה את פרטי הטרגדיה הנוראית שהסעירה את המדינה בתחילת מרץ.
"כמה כוח למילים של חבורת החלאות הקטנות האלו שגזלו ממנו את השנים הכי יפות שלו, את החיוך המהמם הזה שלו, שגרמו לו לקחת את זה צעד אחד יותר מדי קדימה כי לא הצליח להיות חלק, כי לא נתנו לו לו להיות חלק", הוסיפה וכתבה בכאב ובזעם.
"חברת הכנסת מאי גולן הגישה לפני כשנתיים חוק חשוב ונחוץ למניעת חרמות ושיימינג", סיפרה פינס ושיתפה כי יצא להן לדבר בטלפון על הדבר ומאז הציעו אותו כרפורמה. "רפורמה זה לא חוק. מה שאומר שהחוק לא עבר", הסבירה פינס. "זה חוק שצריך להחקק ללא עוררין וכמה שיותר מהר", זעקה מבין השורות. "אולי הילדים האלו היו מפחדים, אולי נזהרים ואולי אלרועי עוד היה איתנו היום", כתבה.
"כל המורים המתעלמים, ותאמינו לי שאני יודעת כמה הם מעלימים עין (!!!) זעמה, "שיכלו לתת יד, שיכלו לקחת אחריות, שיתחילו לפתוח את העיניים", דרשה. "אני לא יכולה לחשוב על העובדה שיכולנו לעשות משהו ואולי הוא עוד היה כאן" הוסיפה בעצב.
"שאף אחד לא יחווה עוד אבידה כזו. מלאך כזה, עיניים כאלו טובות. זה לא הגיע לו. ולא למשפחה שלו", כתבה והוסיפה לסיום: "מחבקת את המשפחה חזק ומבקשת סליחה. סליחה מכם וסליחה מהנשמה שלו שזה המחיר שאין לו מחיר שהייתם צריכים לשלם. יהיו זכרו ברוך".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה