ויראלי

מורן אטיאס בסערת רגשות: "מלחמה שבה נהרסו משפחות"

אחרי שרומן זדורוב זוכה, הדוגמנית התייחסה לאילנה ראדה: "מלחמה שהפסדנה בה נפשות ואמון. כמה חשוב האמון, מגלים כשמאבדים אותו. במשפט האחרון נכחתי כמעט בכל דיון, לא ויתרתי כי רציתי לנשום וללמוד מערכת שלא הכרתי, ועכשיו, אמא חברה ומנהיגה צריכה לקבל תשובה. עד שזה יקרה אני איתה"
מערכת ice |  1
מורן אטיאס בנק הפועלים (צילום ספיר סבג)
הבוקר (חמישי) אחד המשפטים הדרמטיים בתולדות מדינת ישראל הגיע לסיומו כאשר 16 שנה אחרי רצח תאיר ראדה ז"ל, המשפט בעניינה הוכרע באופן סופי כאשר רומן זדורוב, שהואשם ברצח וישב מזה 16 שנה בכלא, זוכה מחמת הספק.
מי שחגגה את הניצחון הקטן של זדורוב, היא מורן אטיאס, הדוגמנית הבינלאומית שיתפה בתמונה שלה עם אילנה ראדה וכתבה: "מלחמה של שנים. מלחמה שבה נהרסו משפחות. מלחמה שהפסדנה בה נפשות ואמון. כמה חשוב האמון, מגלים כשמאבדים אותו. במשפט האחרון נכחתי כמעט בכל דיון, לא ויתרתי כי רציתי לנשום וללמוד מערכת שלא הכרתי".
עוד כתבה: "מערכת שהפחידה אותי והיום החזירה בי אמון, שהצדק מנצח. והרצון העז של האמת מוצא את דרכו לאור. ליבי מלא הודיה. רומן זדרוב זוכה. ועכשיו, אמא חברה ומנהיגה צריכה לקבל תשובה. עד שזה יקרה אני איתה". 
המשפט הועבר בשידור חי בכלי התקשורת השונים, רגע לפני הכניסה אמר זדורוב: "המשפחה במתח, בעזרת אשם אצא זכאי", ח"כ טלי גוטליב: "בכל מקום שיש בו היגיון, הרשעה צריכה להיות פה אחד. רק בישראל יושבים שלושה שופטים וגם אם אחד מזכה, עדיין שניים יכולים להרשיע וזה אבסורד".
זדורוב זוכה ברוב 2-1 על ידי השופטים שהסבירו כי הם מביעים תקווה כי עתה ירגעו הרוחות בציבור. בזמן הקראת הזיכוי - רומן זדורוב דומע, בנו: "עשינו את זה, אני לא מאמין".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כרגיל בית המשפח מחמת הספק
    אחד 03/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    תיק פלילי תפור מלא מלא .תפסו את הפושע מתחת לפנס .ברגע שאין ממצא מדעי בתיק הזה זרוק אותו לפח .זה היה חיבור קלסי של שלושת הגופים המושחתים משטרה פרקליטות בית משפט ..מחמת הספק כדי שלא יקבל פיצויים ..העם צריך לארגן גיוס מליונים עבורו
    סגור