ויראלי

בזמן חגיגות הסיום של "גוף שלישי": כוכב הסדרה חטף מכה קשה

בזמן שהשחקנים והצוות של גוף שלישי הגיעו לחגוג את סיום העונה של גוף שלישי, ליאור רז גילה שגררו לו את הרכב, ועד השעות הקטנות של הלילה היה עסוק בלשחררו, כשעל הדרך גם נפרד מכמה מאות שקלים
מערכת ice | 
גוף שלישי (צילום אוהד רומנו)
שלשום (שלישי) הגיעה לסיומה אחת הסדרות המצליחות ביותר על המסך בחודשים האחרונים, גוף שלישי, ששודרה בקשת 12, וגרפה אחוזי צפייה מטורפים כשאף השבוע, גל מלכה ורותם סלע, שתיים מכוכבות הסדרה, זכו במשותף בפרס השחקנית הטובה ביותר בפסטיבל "סירייס מאניה" היוקרתי שנערך בצרפת.
עם סיום הפרק, כל כוכבי הסדרה, אנשי הצוות וההפקה התקבצו יחדיו למשדר מיוחד של הגמר כדי לחגוג את סיום העונה של הסדרה המצליחה, רגע לפני שנודע כי היא גם תצטלם לעונה שנייה בקרוב.
אבל עבור אחד הכוכבים הגדולים ביותר של גוף שלישי, זה אמנם היה ערב מרגש ומכונן, אבל הוא הסתיים כשהוא חוטף מכה קשה. מדובר על ליאור רז, שבתום החגיגות יצא יחד עם חבריו לכיוון האוטו. רז חיפש את הרכב בדרכו לחניון, אבל לא מצא אותו.
על פי הדיווח של TMI, בזמן החיפושים, רז הבין איזו מכה נחתה עליו, כאשר הבין שהוא חנה אותו במקום שאסור להחנות בו, ולכן הוא נגרר. בשעות הקטנות של הלילה, נאלץ ליאור רז להגיע לחניון הגרירה, להיפרד מכמה מאות שקלים וגם תשלום נוסף עבור דוח החנייה שקיבל, אך לבסוף שיחרר את רכבו ושב אל ביתו בשלום.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה