ויראלי

הנסיך הארי ומייגן מרקל סופגים איומים מבית המלוכה: זו הסיבה

בבית המלוכה הבריטי שלחו מכתב אזהרה לנסיך הארי ולמייגן מרקל לקראת אירוע ההכתרה של המלך צ'ארלס, עוד לפני שהחליטו אם בכלל להגיע: "אם לא תתנהגו למופת, אתם עלולים להיות מוחרמים מכל האירועים המלכותיים בעתיד"
מערכת ice |  1
הנסיך הארי ומייגן (צילום אינסטגרם)
בחודש מאי הקרוב ייערך טקס ההכתרה המלכותי בבית המלוכה בבריטניה למלך צ'ארלס, אך נדמה שהבעיות מתחת לפני השטח עם הנסיך הארי ומייגן מרקל ממש לא מתכוונות לעצור. על פי דיווחים מעבר לים, הם קיבלו הודעה מבית המלוכה שמזהירה אותם ומודיעה להם שאם לא יתנהגו למופת, הם עלולים להיות מוחרמים מכל האירועים המלכותיים בעתיד, זאת לפני שבכלל החליטו אם להגיע או לא.
על פי הדיווחים, באזהרה שנשלחה אליהם, נאמר להם שהם חייבים להיות ב"התנהגות הטובה ביותר" שלהם אם הם רוצים להשתתף בהכתרת המלך. קור המקורב למשפחת המלוכה טוען שאם הצמד יגיע לאירוע, "יצפו בהם כמו נץ" כדי להבטיח שהכל יתנהל בצורה חלקה ביום ההכתרה. עוד נאמר שאם הם יגרמו בעיות, הם כבר יתמודדו עם זעמו של אבא של הארי, המלך צ'ארלס.
שיחה עם מגזין Heat, המקורב אמר: "אם הם יוציאו אפילו אצבע מהקו, הם יוחרמו מאירועים מלכותיים עתידיים", והוסיף כי יש "גבול לכמות ענפי הזית שצ'רלס יכול להציע". המקור גם טען כי בני משפחה אחרים "מבולבלים" מכך שהצמד קיבל הזמנה להכתרה מלכתחילה בעקבות האמירות הקשות שלהם נגד המלוכה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    שהנסיך יזרוק את הבימבו
    כסורשטרש5רש5קש 03/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    האמריקקית ויקח את הילדים לאנגליה
    סגור