ויראלי

כוכב ארץ נהדרת מושפל על ידי המפגינים: "מזרחי מחמד"

לאחר שראש הממשלה נתניהו הודה למפגינים בעד הרפורמה, יניב ביטון עקץ וחטף מיד: "שחום כמוך אתה ישראל השלישית בשביל החברים האשכנזים שלך", אחד אחר כתב: "מעניין שאתה אומר החארות ההם, זה מילים של לפיד", אבל המתקפה עליו לא הפסיקה ונמשכה בתגובות נוספות"
מערכת ice |  10
יניב ביטון (צילום אוהד רומנו)
התגובות להבטחות ראש ממשלת ישראל, בנימין נתניהו, שנשא הערב את אחד הנאומים החשובים והמשמעותיים ביותר בקריירה הפוליטית שלו ובהיסטוריה של המדינה כולה מיהרו להגיע וכמובן הולידו לא מעט ריבים. מי שניצב בלב אחד מהם הוא כוכב ארץ נהדרת יניב ביטון. 
נתניהו כתב לאחר הנאום בהתייחסו להפגנה של תומכי המחאה תחילה: "תודה לרבבות תומכי הרפורמה המשפטית שיצאו הערב לרחובות. אני גאה בכם. ריגשתם אותי. אתם לא אזרחים סוג ב׳ ולעולם לא תהיו. תודה רבה לכולכם!", אבל ביטון מיהר להגיב לו: "אתם האמא הטובה ממשפט שלמה, לא כמו החארות ההם".
על כך הוא חטף מיד: "מזרחי מחמד, שחום כמוך אתה ישראל השלישית בשביל החברים האשכנזים שלך", אחד אחר כתב: "מעניין שאתה אומר החארות ההם, זה מילים של לפיד", אבל המתקפה עליו לא הפסיקה ונמשכה בתגובות נוספות".
בנאומו, ראש הממשלה אמר: "אזרחי ישראל, לפני 3000 שנים כאן בירושלים התחרש משפט שלמה. שתי נשים באו לפני המלך שלמה וכל אחת מהן טענה שהיא האימא האמיתית של התינוק. המלך שלמה ציווה להביא חרב ולבתר את התינוק לשניים. אישה אחת הייתה מוכנה, אבל השנייה סירבה בתוקף והתעקשה שהתינוק יישאר שלם. גם היום, משני הצדדים במחלוקת הלאומית טעונים לאהבת התינוק"
הוא המשיך: "אני ער למתח העצום שהצטבר בין שני הצדיים. אני קשוב לקולות להפיג את המתח, אבל יש דבר שאינני מוכן לקבל. יש מיעוט קיצוני שמוכן קרוע את המדינה שלנו לגזרים - הוא מאיים באלימות, מצית אש, קורא לסרבנות שהיא פשע נורא. מדינת ישראל לא יכולה בלי צה"ל וצה"ל לא יכול להתקיים עם סרבנות. סרבנות זה קץ המדינה שלנו. ולכן, אני דורש מראשי זרועות הביטחון וראשי הצבא להתנגד בתקיפות לתופעת הסרבנות. לעצור אותה. אלה שקוראים לאנרכיה ולאלימות קוראים לבתר את התינוק לשניים, אבל רובם של אזרחים לא מוכנים לבתר את התינוק. אני לא מוכן לקרוע את העם לגזרים".
"במשך 3 חודשים, קראתי פעם אחר פעם להידברות ואמרתי שאהפוך כל אבן. כי אני זוכר שאיננו עומדים מול אויבים, אנחנו עומדים מול אחים ואני אומר כאן ועכשיו - אסור שיהיה מלחמת אחים. אנחנו נמצאים במסלול התנגשות מסוכן ובעיצומו של משבר שמחייב את כולנו לפעול באחריות. אתמול קראתי את מכתבו של בני גנץ 'בואו נתכנס להידברות בתום לב'. אני יודע שיש עוד אנשים עם הגישה הזאת. אני נותן הזדמנות אמיתית להידברות אמיתית. מתוך אחריות לאומית, החלטתי להשהות את החקיקה כדי להגיע להסכמה רחבה" אך גם הוסיף: "כך או כך נביא את הרפורמה ונחזק את זכויות הפרט".
תגובות לכתבה(10):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 10.
    רותח
    מה 03/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הקומקומון הלבן
    סגור
  • 9.
    כרגיל נתניהו מורח את כל מאזיניו בדבש רק שהם לא יודעים
    גרשון גרשייגץ 03/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 1
    שכשבא לו והם סיימו את תפקידם הוא זורק אותם לזבל, זה האיש וכך הוא נוהג. אפילו הבן דוד שלו מסתייג ממנו
    סגור
  • 8.
    ביבי משסע את התומכים הכי נמוכים שלו בטייסים
    עובד 03/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 1
    לביבי יש בייס שהולך איתו כמו החלילן מהמלין, שוב מנסה להרדים את המחאה ובפעם הבאה שתרים ראש, לבן גביר כבר תהיה מליציה שטתפל בהם. ביבי מפחיד ולא בוחל בשום המצאי
    סגור
  • 7.
    יניב ביטון מהמר כבד!! (ל"ת)
    איש שיודע 03/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 6.
    ומשל
    אנלוגיות 03/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ואו... מעניין שהביא את משפט שלמה, אם צד 1 נלחם ורוצה במשהו והצד השני דוהר קדימה אז לפי המשל הצד 1 הוא הצד הנכון איזה בורות להציג משל ולנסות להפוך אותו מעניין שאף אחד לא שם לב לכך כמו שנאמר בושה....
    סגור
  • 5.
    הכתבה הזאת יותר מעידה על האתר הזה מאשר על כביכול השפלה
    ארני 03/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ההשפלה היא בעינו של המתבונן ... ולא קשה לנחש מי הוא
    סגור
  • 4.
    יש הרבה אשכנזים עם רגשי נחיתות
    מבחין מהצד 03/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אז יוצא להם הפוך בשביל לכפר
    סגור
  • 3.
    ביביסטים דוחים
    רונה 03/2023/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    הנאום של ראש הממשלה והיהירות שלו נשארה על כנה. לא העה זה נאום פיוס אחא עוד נאום עם תרעלה.וגם ככה אך אחד לא מאמין למיחה אחת שלו. המסית "הודה" לימנים שיצאו להפגנה ספונטנית. נו, בחייאת! עאלק "רגשתם אותי". הבנאדם נראה כמו מומיה מהלכת!! ולכל הביביסטים הטפשים וחמומי המוח שירדו ויורדים על השחקן המוכשר ביטון. כמה טוב שיש מזרחיים אחרים שלא מתנהגים כמוכם עארסים ואלימים כמו לה פאמילייה. הוא חקיין מצויין וימשיך להצחיק ולשמח ואתם תמשיכו ללקק ולזעוק קיפוח. אתם פודל מזרחי מחמד של ביבי הנהנתן האשכנסי הלבן כלשונכם הבוטה והדוחה!
    סגור
  • 2.
    ביבי אשכנזי מחמד של המיזרחיים
    ארנון 03/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    איזה בורים לא מפנימים שביבי אשכנזי על מלא וככה לוין גוטליב ועוד כמה שעדיף לא לתאר אותם
    סגור
  • 1.
    רוצה תשובות:
    ערוץ 14 קולהאמת 03/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סיכום עובדות בראשי פרקים: חימי, כמיסה, המימד החמישי, כמה עלתה הטירה של הבנט, מי אמר שאימו לא יהודיה (לא אני! זה פייק...) למה ומי הרס , הפגע-סוס , מי תופס בגרון את פרשת משפטים בושה! למה עינוי דין לשר דרעי שהוליד עכבר, היכן שירת לפיד בין מבחני הבגרות במחנה, מה נעשה למאיימים מ0מאל" על הבעת משאלה להרוג את כל משפחת נתניהו, מי ממן את ההפגנות, למה לברח (ק) קר בצאוור, למה ערוצי ( 12,13,11) אלג'זירה מסתירים את האמת מדוע הפסיקו לדווח על משפט נתניהו.. ולא! הרפורמה לא פוגעת בדמוקרטיה ההפך היא מחזקת אותה במקום שרק המשובטים יהיו שופטים יהא איזון כי יש! מרוקאי אחד או שניים ראויים להיות שופטים למרות ששם המשפחה שלהם אינו ברק. יש לי עוד שאלות אבל חשוב יותר יש לי עבודות פסח כיהודיה מאמינה שאני ושכמותי כאן בזכות אבות ולא ככובשת. אגב הכותבת חיילת לשעבר ! כיום חרדית! עם אותו להט של אהבת ישראל אבל רק היהודים לא הערב רב. חודש טוב וחג שמח
    סגור