ויראלי

אלונה סער במתקפה חסרת תקדים: "מוגי לב, זה פשע"

אלונה סער, שהבטיחה בעבר כי לא תהיה מעורבת פוליטית בעשייתו של אביה, שיתפה ציוץ שלו על החוק לאיזוק אלקטרוני לגברים מכים שנפל בכנסת וכתבה: "הממשלה מפקירה בגלוי את ביטחון הנשים. מוגי לב. לא נשכח לכם את הפשע הזה" 
מערכת ice | 
אלונה סער (צילום מסך חדשות 13)
השחקנית אלונה סער, עלתה השבוע לכותרות אחרי שהיא ובן זוגה ספגו מכות משוטרים במהלך ההפגנות נגד הרפורמה המשפטית בתל אביב, בהן השניים לקחו חלק. סער, בתו של השר גדעון סער, כבר הבטיחה בעבר שלא  תהיה מעורבת פוליטית בעשייתו של אביה, אך אמש (חמישי) זה ככל הנראה היה חזק ממנה.
אלונה סער שיתפה ציוץ לחשבון הטוויטר שלה של אביה גדעון סער, בו הוא כינה את הממשלה: ״בושה״, וכתב: "עבור הממשלה חשוב יותר להפיל חוקים רק כדי לסמן שרצח נשים לא חשוב ולא דחוף". אל הציוץ של אביה הוסיפה סער: "אני לא נוהגת לשתף פעילות פוליטית של אבא שלי, הפעם לא יכולתי שלא לשתף, אבל לא כי מדובר באבא, אלא כי מדובר באחיותיי, וגם בי", אמרה תחילה סער.
השחקנית האהובה הוסיפה: "הממשלה הזו הוקמה על קדושת 'הביטחון האישי', ובו בזמן מפקירה בגלוי את ביטחון הנשים. מוגי לב, איך תסתכלו לאימהות, לאהובות ולילדות שלכם בעיניים? לאותן נשים שהצביעו נגד, איך תביטו בראי? לא נשכח לכם את הפשע הזה. כולי תקווה שהוא יהדהד בראשכם כשתנסו להירדם. לא הכל זה הורדת ידיים. יש פה חיים על הכף״.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה