ויראלי

בגיל 56: הכוכבת ההוליוודית בתמונות סלפי לוהטות בעירום מלא

האלי ברי, השחקנית בת ה-56 זוכת האוסקר, פרסמה  מספר תמונות עירום בחשבון האינסטגרם הפרטי שלה, זאת בזמן שהיא יוצאת מהמקלחת, ושברה לחלוטין את הרשת, עם תמונות סלפי לוהטות במיוחד. צפו
מערכת ice | 
האלי ברי (צילום אינסטגרם @halleberry)
האלי ברי, השחקנית בת ה-56 זוכת האוסקר, פרסמה שלשום (רביעי) מספר תמונות עירום בחשבון האינסטגרם הפרטי שלה, זאת בזמן שהיא יוצאת מהמקלחת, ושברה לחלוטין את הרשת, עם תמונות סלפי לוהטות במיוחד.
הכוכבת בת ה-56 הצטלמה בחדר האמבטיה המפנק שלה רגע אחרי שהיא יוצאת מאמבטיה לוהטת, תרתי משמע, כשהיא עומדת מול המראה מלאת האדים שהצליחו להסתיר בצורה מרשימה את כל מה שצריך - זאת בזמן שהיא דופקת פוזות סקסיות ומחויכות למצלמה. 
לצד הפוסט שהעלתה ברי לחשבון האינסטגרם שלה, בו הציגה כאמור תמונות לוהטות במיוחד, היא כתבה: "אהבה עצמית של יום רביעי". הפוסט שפרסמה האלי זכתה לתגובות רבות, תומכות ומרימות מצד המעריצים שלה שהתעלפו על הסקסיות של הכוכבת בת ה-56, שממש לא שמה פס על אף אחד, וכבר הצהירה מספר פעמים בעבר כי היא ממש לא מתביישת בגוף שלה, ההיפך הוא הנכון, כשהיא עובדת חזק על החיטוב שלה. "הורסת. היופי שלך חסר גיל", כתב אחד. "תודה על השיתוף! שיהיה לך יום מבורך", כתבה אחת נוספת.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה