ויראלי

טיטי איינאו בדרמה ענקית: מה גרם לה לאבד עשתונות?

הדוגמנית טיטי איינאו, הגיעה לשבוע האופנה בתל אביב כדי לצעוד על השטיח, אך גילתה ברגע האחרון שהחליפו אותה והיא לא עודכנה. באותם רגעים היא כבר לא יכולה הייתה להחזיק את עצמה והתפרצה בצעקות על האחראים
מערכת ice | 
טיטי איינאו (צילום ארז סבג)
שבוע האופנה קורנית FAC תל אביב 2023 נמצא בשיאו בימים אלה, ובין כל הדברים הטובים שהוא מביא איתו, מסתבר שישנן גם לא מעט תקלות. אחת מהן, קרתה למלכת היופי לשעבר של ישראל, טיטי איינאו שהגיעה שלשום (שני) להשתתף באחת התצוגות, רק כדי לגלות ברגע האחרון שהיו שינויים קיצוניים במיוחד.
ב"מאקו" פורסם כי דרמה ענקית התרחשה מאחורי הקלעים, כאשר מלכת היופי לשעבר הגיעה להשתתף בתצוגה, אך ברגע האחרון גילתה כי היא בכלל לא צועדת על השטיח, ומישהי אחרת אמורה לעשות את זה במקומה, רק שאף אחד לא טרח לעדכן את הדוגמנית.
המקרה, הכעיס מאוד את טיטי איינאו וגרם לה לזעום, כאשר היא הייתה כעוסה מאוד וממש לא יכולה הייתה להסתיר את העצבים שלה. הדרמה יכולה הייתה להישאר מאחורי הקלעים, אבל מלכת היופי לשעבר של ישראל כעסה בקול רם מאוד על האחראים ויצאה כנגדם על כך שלא עדכנו אותה בנושא, מה שיצר שם סצנה לא נעימה בכלל ומספיק דרמטית כדי שהפדיחה לא תישאר מאחורי הקלעים.
מסוכנות יולי, המייצגת את טיטי, נמסר ל"מאקו": "כשהיא נמצאת בלו"ז מטורף של הצגות, כארבעה חודשים לאחר לידת בנה ובעודה בשיא ההכנות לחתונה שתיערך בתחילת החודש הבא, צועדת טיטי במספר תצוגות בשבוע האופנה. אמש נעשתה טעות בלו"ז אבל היום תוכלו לראות את טיטי צועדת בתצוגה 'רוח נשית' ומחר גם סוגרת את שבוע האופנה בתצוגה של הילי ארי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה