ויראלי
הקמפיין החברתי החדש של טיקטוק ישראל ועמותת ער"ן
תחת ההשטאג #מדבריםעםערן, הקמפיין - שמתבסס על סרטוני דיסטרפשיין - צבר מעל 7 מיליון צפיות בשבוע האחרון, כאשר לעמותה התקבלו עשרות פניות מבני נוער שפנו לראשונה לקו הסיוע נפשי
ביום חמישי האחרון טיקטוק ישראל בשיתוף עמותת ער"ן ובהובלת חברת אג׳נדות וחברת Peach Content We Like, עלו בקמפיין חברתי חדש תחת ההשטאג #מדבריםעםערן במטרה לעודד שיח של שיתוף, הקשבה והכלה.
תוך ימים ספורים מעליית הקמפיין נרשמו מעל 7 מיליון צפיות, ולער"ן התקבלו עשרות פניות מבני נוער שפנו לראשונה.
במסגרת הקמפיין יוצרי תוכן מובילים שיתפו בסרטונים אותנטיים התואמים מסר של שיתוף והקשבה, וידברו על האפשרות לפנות לער"ן, תחת ההשטאג #מדבריםעםערן במטרה להעביר מסר ששיתוף ושיח יכולים להועיל בהתמודדות עם סערת רגשות ולעודד את הצופים לשתף סיפורים אישיים בעצמם.
הקמפיין מתבסס על סרטוני דיסטרפשיין אישיים וחשופים של יוצרי תוכן מובילים שידברו ישירות למצלמה תוך שימוש בכתוביות המעבירות מסר השונה ממה שנאמר בסרטון באופן ורבלי. הסרטונים יעוררו מודעות לכך ש"גם לאנשים חזקים יש רגעים חלשים" וחשוב שכל אדם בכל מצב ובכל סוג של מצוקה נפשית ידע שניתן לפנות לער"ן לצורך שיתוף, קבלת סיוע ותמיכה - לא רק במקרי קיצון.
הסרטונים מקודמים בין היתר ע"י טיקטוק ישראל במטרה להגיע לאלפי בתי אב בישראל ולהפיץ את המסר. בין מובילי הקמפיין: טליה ברטפלד, איתמר 180, שחר ואורן, לירן רוזן, עומר גואטה, אייל ואיטזל Tanana ונועם בֶּתָּן ועד כה הגיעו למעל 7 מיליון צפיות.
לצד הפעילות של יוצרי התוכן, טיקטוק מקדמת סדרת סרטונים שיעלו בערוץ של ער"ן הכוללים טיפים כיצד להתמודד עם קשיים, כיצד להקשיב ולעודד חברים לשתף, וכיצד שיחה ער"נית יכולה לסייע להם ולסובבים אותם.
לצד הפעילות של יוצרי התוכן, טיקטוק מקדמת סדרת סרטונים שיעלו בערוץ של ער"ן הכוללים טיפים כיצד להתמודד עם קשיים, כיצד להקשיב ולעודד חברים לשתף, וכיצד שיחה ער"נית יכולה לסייע להם ולסובבים אותם.
@talyabart גם לאנשים חזקים יש רגעים חלשים, ברגעים אלו חשוב לשתף ולדבר. היכנסו לאתר ער"ן ודברו איתם. #מדבריםעםערן ♬ original sound - טליה ברטפלד
דפנה גיא-שטגמן, מנכ"לית אג'נדות: "אנו נרגשים וגאים לקחת חלק בקמפיין חשוב, חדשני בשיתוף TIKTOK ישראל. בדיוק בעת הזו, החשיבות של שיח מקרב, הפחתת חרדה ולחץ, הקשבה, הכלה ואחריות חברתית הכרחיים, חשובים ורלוונטיים לכולנו. אג'נדות הינה חברה המתמחה באג'נדות שיווקיות-חברתיות למותגים וארגונים חברתיים וככזו שואפת לייצר אימפקט באמצעות חדשנות, ערכים והרבה לב. אנו מקווים ומאמינים שנצליח להעביר את ערכי ער"ן הכוללים הקשבה ושיח באמצעות הקמפיין החשוב הזה".
ענבל אמסלם, מנהלת שיווק וקשרי קהילה בעמותת ער"ן: "עמותת ער"ן חלוצה בפעילותה מזה 52 שנים - מובילה את אומנות ההקשבה ומפעילה את שירות העזרה הראשונה הנפשית הגדול ביותר בישראל. שיתוף הפעולה החשוב מאפשר לנו להגיע למאות אלפי צעירים ובוגרים שייחשפו למסרים של הקשבה ושיח, לעורר מודעות לעובדה ששיתוף אדם אחר בעת מצוקה, קטנה כגדולה – חשוב ויכול לעזור! שיחה אנונימית עם מתנדבי ער"ן מאפשרת אוורור ועיבוד רגשות ללא שיפוטיות, מעניקה כלים להתמודדות ומפיגה את תחושת הבדידות. בחרנו למקד את הקמפיין במסר "גם לאנשים חזקים יש רגעים חלשים", כי לכולנו יש רגעים שבהם אנחנו צריכים עזרה ומישהו שיקשיב לנו. כשאנחנו מדברים על מה שכואב לנו עם אדם אחר, אנחנו שומעים קול נוסף ומאפשרים מקום לעוד דעה ומרגישים פחות בודדים. אנחנו כאן תמיד להקשיב ולסייע. בכל יום, בכל שעה, בכל קושי ובכל מצוקה של הנפש".
עוד ב-
ברק הרשקוביץ, מנהל תחום המגזר הציבורי בטיקטוק ישראל: ״טיקטוק היא פלטפורמה עם כח אדיר ליצירת דעת קהל, טרנדים והעברת מסרים. ההשפעה שלה על קהלים בישראל גדולה מאד. החיבור בין טיקטוק והאפשרויות שהיא מעניקה לבין עמותת ער״ן עם פעילותה החשובה ייצר השפעה חיובית אדירה על החברה בישראל. אנחנו מאמינים שבזכות הקמפיין יוטמע המסר החשוב שגם לאנשים חזקים יש רגעים חלשים ואם נתקלתם בקושי – יש גורמים מקצועיים וזמינים שנמצאים ממש מעבר לקו״.
הכתבות החמות
תגובות לכתבה(0):
תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
חזור לתגובה