ויראלי

נטלי דדון נכנסת בגיא פינס: "מנסה להקטין ולדלג מעליי"

לאחר שהמגיש בקשת 12 טען: "לא הבנתי איך נטלי דדון שכל הזמן מסבירה למה ההפיכה המשפטית זה כזה סבבה, בסוף נתקעה בבגד שזועק את סיסמת ההתנגדות להפיכה" במסגרת שבוע האופנה, הדוגמנית עקצה: "בזמן שכולם צועקים "דמוקרטיה" חוששים להשתקה ולסוף חופש הביטוי, כדאי להעניק לכל הצדדים מקום להביע את עמדתם"
מערכת ice |  4
גיא פינס (צילום מסך קשת 12)
שבוע האופנה קורנית FAC תל אביב 2023 נפתח אתמול (ראשון) בערב הגאלה של שבוע האופנה שנערך בהאנגר 11 בנמל תל אביב, אבל התצוגה הצליחה לעורר עימות בין גיא פינס לדוגמנית ואשת העסקים נטלי דדון בעקבות הבגד עימו הופיעה באומץ רב למרות הדעות.
פינס העלה סטורי ובו נכתב: "לא הבנתי איך נטלי דדון שכל הזמן מסבירה למה ההפיכה המשפטית זה כזה סבבה, בסוף נתקעה בבגד שזועק את סיסמת ההתנגדות להפיכה 'אין לי ארץ אחרת', אדמתי בוערת והיא אפילו לא יכולה לברוח. 
מטעם משרד היחצ Shiran pr המייצג את דדון נמסר בתגובה בלעדית ל-ice: "במשך שבועות רבים דדון מעלה מצד אחד סרטוני הסברה על הרפורמה, כדי להוריד את הלחץ, כדי להעביר את המסר שאף אחד מהצדדים לא מעוניין בדיקטטורה ומצד שני, היא גם קוראת לכל הנציגים לשבת להידברות ולנהל שיח. דדון שעושה הסברה למען המדינה ובהתנדבות מלאה, מנהלת פעילי רשת מימין ומשמאל, ערבים ויהודים יחד, עושה הכל כדי לאחות את הקרע ומגיעה אתמול לאירוע של שבוע האופנה שכולו למען אחדות".

עמוד המעריצים של נטלי דדון
עוד הוסבר: "במקום לחבק ולהעניק לה את הבמה, בוחר פינס לנסות ולהקטין בסטורי, המקרופון של "ערב טוב" דילג עליה באלגנטיות והמשיך לראיין אחרים. בזמן שכולם צועקים "דמוקרטיה" חוששים להשתקה ולסוף חופש הביטוי, כדאי להעניק לכל הצדדים מקום להביע את עמדתם, גם הם חלק מהדמוקרטיה כאן".
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    שאין שכל אין דאגות
    מישהי 04/2023/30
    הגב לתגובה זו
    0 0
    חולת כסף והולכת לפתיחה של מעטפה מה יש לצפות
    סגור
  • 3.
    איזה אפס פינס. אין ארץ אחרת גם לימין.
    מיכל 04/2023/29
    הגב לתגובה זו
    0 0
    השיר הזה לא נכתב עבור השמאל בלבד. כגובה שלך כך רמת המשכל שלך.
    סגור
  • 2.
    מה יהיה גיא פינס כמה רדוד אתה (ל"ת)
    אריה 03/2023/28
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    פינס לא יכול
    טא 03/2023/21
    הגב לתגובה זו
    0 1
    להקטין אותה. חסרת מוח מלידה
    סגור