ויראלי

גיורא חמיצר מצטרף למחאה: "עד פסח נחיה בדיקטטורה של ביבי"

גיורא חמיצר, האיש מאחורי סדרות הנוער המצליחות בישראל פרסם סרטון טיקטוק ארוך ובו הוא מזהיר ממה שלדעתו יקרה במדינה וטוען שעד פסח נחיה ב"דיקטטורה של ביבי"
מערכת ice | 
הפגנת ענק בתל אביב נגד הרפורמה המשפטית (צילום פלאש 90/ גילי יערי)
האיש מאחורי סדרות הנוער האהובות בישראל, גיורא חמיצר, פרסם סרטון בעמוד הטיקטוק שלו בו הוא תוקף את ראש הממשלה בנימין נתניהו ואת בנו, יאיר נתניהו ואומר כי: "בסדרות שלי אני יכול לדאוג שהטובים ינצחו בסוף. במציאות, זאת עבודה של כולנו".
חמיצר הוא הראש מאחורי שלל סדרות אהובות כמו: גאליס, השמינייה, החממה ועוד. בסרטון חמיצר אומר כי: "אם ראיתם את הסדרות שלי שכתבתי, אתם יודעים שבסוף זה תמיד הטובים מול הרעים, כשאתם צופים בסדרות שלי, אתם יודעים תמיד לזהות מי הטוב ומי הרע, נכון?"
חמיצר הוסיף וכתב: "השאלה היא אם אתם יודעים לעשות את זה גם במציאות", אומר חמיצר בסרטון. "כשאתם מסתכלים על מה שקורה בימים האחרונים במדינה האהובה שלנו - אני בטוח שכן." חמיצר עוד הזהיר את עוקביו כי לדעתו עד פסח נחיה ב"דיקטטורה של ביבי".
היוצר פרש את מה שהוא חושב שהולך לקרות במדינה בקרוב: "זאת תהיה מדינת הלכה, שבה לנשים ולמיעוטים אין זכויות שבה יכולים להכניס אתכם לכלא בלי משפט, על תגובה שכתבתם באינסטגרם. לא יהיו יותר בחירות. השלטון יעבור מביבי לבן שלו, כמו בדיקטטורות של סוריה ומצרים".
חמיצר עוד טוען כי: "אם זה מה שאתם רוצים, תמשיכו לגלול, תמשיכו במעשיכם כרגיל. אבל אם לא, כדאי שתזיזו את התחת. צאו להפגין, כבר היום. תעלו פוסטים, תעשו רעש. תצטרפו לגל הגדול של ההתנגדות. תצטרפו לצד של הטובים".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה