ויראלי

כוכב "האח הגדול" מתפוצץ: "מוות לערבים? אני מתבייש בכם!"

חאזם חלילה, כוכב האח הגדול לשעבר לא עבר בשתיקות על הקריאות הנוראיות בעקבות הפיגוע בתל איבי: " ואני עומד לידכם ואתם אומרים דבר כזה ואני מזדעזע!"
מערכת ice | 
קאזם חליליה האח הגדול (צילום פייסבוק)
הפיגוע שהתרחש ביום חמישי בתל אביב, גרר אחריו כמו לאחר כל פיגוע, את הקריאות "מוות לערבים!". זה  מה שהיה למשתתף הריאליטי "האח הגדול" לשעבר, קאזם חלילה לומר בנושא, בסדרה של סטוריז שהוא פרסם באינסטגרם: "אלה שאמרו מוות לערבים, מה אתם חושבים שאני לא אדבר איתם? אז בסוף כן, לקחתי שתיים בצד. אמרתי להם חבר'ה בואו רגע. אני שמעתי אתכם אומרים 'מוות לערבים' ואני רוצה להגיד לכם שאני מתבייש בכם, כי אני ערבי ואני הייתי בצבא אני שירתתי ואני עשיתי הסברה למען המדינה. ואני עומד לידכם ואתם אומרים דבר כזה ואני מזדעזע! אז בקשתי מהם להפסיק לקרוא 'מוות לערבים' ורק שיגידו 'מוות למחבלים'. כי בסופו של דבר כולנו סובלים ממחבלים, ערבים ויהודים".
הוא המשיך: "זה שאני הייתי בליכוד ועברתי למחנה אחר ועברתי לצד שני, לא עושה אותי בוגד ולא עושה אותי פחות ישראלי ממך. אז תפסיקו לזי*ן לי ת'שכל ולשלוח לי הודעות טיפשיות כאלה. זה שאני עכשיו אמרתי על טיפשים, על לה פאמיליה שהם חיות אדם שקוראים מוות לערבים אז אוי אוי אוי! לא טוב לכם? כן, לה פאמיליה חיות אדם! כל מי קורא ומכליל את הערבים ואומר מוות לערבים אז הוא חיית אדם! מי שלא טוב לו, אז באמת אני מבקש ממכם, תורידו ממני עוקב  למה עוקבים כמוכם אני לא רוצה, דיי! נמאסתם, זי*נתם לי תשכ'ל! אני בוגד? י'חבורה של טיפשים!".
"חבורה של טיפשים, אני בוגד? אני בוגד? הנאמנות שלי היא למדינה והנאמנות שלי היא לא בהכרח צריכה להיות לממשלה, מותר לי לבקר י'טיפשים. מותר לי לבקר את הממשלה. אנחנו במדינה דמוקרטית, עדיין במדינה דמוקרטית ועדיין מותר לי לבקר. דיי תצאו מהסרט שאתם חיים בו שאני צריך להיות נאמן לראש הממשלה, אז זהו שלא!, סיכם קאזם.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה