ויראלי

כוכב האח הגדול עורר סערה ברשת: "גועלי ומביך, עדיף שתתאדה"

קאזם חליליה, כוכב העונה האחרונה של האח הגדול, עקץ את דניאל מלכה, וחטף מהגולשים ברשת: "אתה אחד הדוחים. עדיף לך להתאדות חצוף גועלי. העיקר התמסכנת ובכית שנרחם עליך. אבל ,כשמישהו משתף אירוע, חוויה רעה , אתה מלכלך ומסתלבט. יגועל"
מערכת ice |  5
האח הגדול (צילום פייסבוק/ האח הגדול)
העונה האחרונה של האח הגדול הייתה אחת מהשנויות ביותר במחלוקת בהיסטוריה של התוכנית מאז הגיעה לישראל לרשת 13. אמנם עברו מספר חודשים מאז הסתיימה, אך נראה כי זה ממש לא מפריע לדיירים להמשיך ולעקוץ אחד את השני בכל פלטפורמה אפשרית.
שניים מהדיירים שעדיין ממשכים את המלחמות הפנימיות שלהם עוד מתקופתם בבית הם קאזם חליליה ודניאל מלכה, שממש לא הסתדרו אחד עם השני, בלשון המעטה. דניאל מלכה החליט לשתף סיפור קשה במיוחד שחווה, אך חליליה החליט לעקוץ אותו וחטף מבול של תגובות קשות ברשת.
מלכה סיפר: "אתמול בשעה 12:45 כשאני חולה גמור כבר ימים, אני מתעורר כשאני שומע רעש מהחצר של הבית שלי ואני קולט בחור שמתעסק עם הדלת. פתחתי את החלון של החדר שלי והוא פשוט רץ. רצתי לכניסה של הבניין והצלחתי לתפוס אותו. ניסיתי לעכב אותו עד שיגיעו השוטרים. הוא הכניס את היד לג'קט והתקרב אליי כאילו יש לו סכין. ואז נשאלת השאלה מה שווה יותר, החיים של או של הטמבל הזה? שחררתי אותו לברוח ובדיוק 2 דקות אחרי הגיעו השוטרים, תלונה תוגש היום".
בסטורי המקורי של דניאל הוא טען כי הוא קלט: "פורץ בעל חזות ערבית מתעסק בשקיות שלו ונוגע לי בדלת", מי שלא יכול היה להישאר אדיש לדבריו של דניאל היה קאזם, שהחליט להגיב לפוסט שעלה בנושא אצל יפעת הללי אברהם ועקץ את דניאל: "תתקשר למד'א ותטפל בחום. נדמה לי שעם 40 מעלות אי אפשר לרוץ ולצעוק. חזות ערבית עאלק".
עוד הוסיף קאזם: "יפעת יקירה, רק שיעדכן אותך מייד עם הגשת התלונה ותגישי שאילתא למשטרה למה נשמע לא אמין". לתגובתו של קאזם הגיעו מיד מספר רב של תגובות קשות וביקורות לדבריו, אחת הטוקבקיסטיות השיבה לו: "אתה אחד הדוחים. עדיף לך להתאדות חצוף גועלי מסתבר שהגועל שהצגת בתכנית ממשיך למציאות. העיקר התמסכנת ובכית שנרחם עליך. אבל ,כשמישהו משתף אירוע, חוויה רעה , אתה מלכלך ומסתלבט. יגועל".
גולשת נוספת הגיבה בזעם: "תקשיב אתה מביך, פתטי, ומלא שנאה, פעם זה נתנאל, עכשיו דניאל, איכססססססס". מגיב נוסף עקץ אותו חזרה:"זכור לי שאחרי שגנבו לך את הקורקינט עשית סטורי ובכית כמו ילדה קטנה .כמה צומי יש בך תודה שאתה לא בפריים".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 5.
    לפני האח ממש הערכתי אותו
    דנה 03/2023/16
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לא הבנתי על מה הוא התפרץ והרי כשמתארים עבריינים החזות היא מרכיב מרכזי אין צורך ברגשות נחיתות לא כשמדובר בפשע עצוב לי שקאזם מתנהג בצורה כל כך עלובה שכן ממש הערכתי אותו לפני שנכנס לאח הערכתי את הציונות שבו את הפעילות שלו אבל זה בטל בשישים נוכח ההתנהגות שלו מחוץ לבית שהיא המשך להתנהגות שלו בתוך הבית שהרי גם בבית האח הוא בחר להימנות על קבוצה בריונית קנאית ולרלרנית משהו במקום להיות בצד הטוב הוא בחר שם ברוע
    סגור
  • 4.
    חזות ערבית vs חזות ערבית
    עלילה מסלול 03/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    זה כל הסיפור והקומפלקסים
    סגור
  • 3.
    קאזם
    אחמאד 03/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    קאזם תפסיק המקום שלך בשטחים לא בתל אביב
    סגור
  • 2.
    קאזם
    אנה 03/2023/14
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי שחווה דחייה ממקום שהוא צריך להתחשב באחר .פה עם דניאל אתה לא מתנהג יפה ולכן תספוג עלבונות.יפה תעשה שתתנצל בפניו ולא לנטור שנאה.
    סגור
  • 1.
    ענו לו ככה כי הם יהודים
    כןן 03/2023/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למה שיהיו רגישים לגזענות שלא עליהם טבעי וקורה לכל עם חוץ מחריגים בתוכו שהם הבני אדט שבוחרים להתנהג כמו בני אדם
    סגור