ויראלי

מישל טרוני מתנצל: "השוטרים מקבלים משכורת חרא, כובלים אותם"

השוטרים זכו לפוסט מפרגן במיוחד מכוכב הרשת שהתעמת איתם לא פעם: "חובה לכבד כל שוטר כאילו הוא שומר על החיים של שלך של אמא ואבא שלך, מה שבעצם הם באמת עושים. אם הם לא קיימים, יהיה פה כאוס תוך דקה"
מערכת ice |  1
מישל טרוני (צילום צילום מסך אינסטגרם)
בשבועות האחרונים, משטרת ישראל נמצאת באור הזרקורים ולא לטובה. אם מדובר בהתקלויות עם המוחים בתל אביב שמפגינים ולעיתים סופגים פגיעות קשות, או אפילו בעובדה שהם לא אוכפים מספיק את ההתפרעויות של חלק מהמפגינים. למשפיען הרשת מישל טרוני היה חשוב להבהיר מה עמדתו.
טרוני כתב: "לפני הכל.. וקודם כל.. תודה רבה למשטרת ישראל .עכשיו אסביר..אנחנו לא מתכוונים לריב עם שוטרים - הם כואבים את כאבם של בעלי החיים בדיוק כמונו.. והם עושים את העבודה שלהם שלא יהיה בלגן מיותר ואנחנו מכבדים ותמיד נכבד אותם. אנחנו לא נחסום כבישים ולא נפריע בדרכים- אולי אישה בהריון בדרך ללדת ואנחנו נפריע לה לעבוד וחלילה נעשה נזק עצום במסווה של ״צדק".

עוד הוסיף: "אנחנו לא נריב לעולם עם אף אחד מלבד המתעללים שהשוטרים לא מצליחים לשים את ידם עליהם אך ורק בגלל שאין חוק אמיתי שמגן על זכויות בעלי החיים, לא באנו לקחת את החוק לידיים אלא למנוע סבל רב למען חלשים כשהחוק עדיין לא מגונן עליהם. שוב.. חובה לכבד כל שוטר כאילו הוא שומר על החיים של שלך של אמא ואבא שלך, מה שבעצם הם באמת עושים. אם הם לא קיימים, יהיה פה כאוס תוך דקה".
לסיום כתב: "ולכל אלו שאומרים שהשוטרים לא עושים עבודה מספיק טובה.. טעות, משלים אתכם, פשוט אין להם תקציבים והם מקבלים משכורת חרא. כובלים להם את הידיים".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חכם
    חכם 03/2023/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    פשוט הן אדם חכם ????
    סגור