ויראלי

במקום ירח דבש: נטע ברזני חזרה מהחתונה ישר לקמפיין כלות

אחרי סערת הצ'קים שקיבלה או לא קיבלה מאורחים ששילמו 6,000 שקל להשתתף בחתונתה, נטע ברזני חזרה מדובאי היישר לקמפיין הלבשת תחתונה של של כלות
מערכת ice |  1
נטע ברזני (צילום יחצ fix)
נטע ברזני, אשר חזרה מחתונת הענק עם בן זוגה גרי דהן שנערכה בדובאי, הגיעה לצילומי קולקציית הכלות של מותג ההלבשה התחתונה הבועט fix.
על סט הצילומים, סיפרה נטע כי היא טסה להכנות החתונה לפחות חמש פעמים, על מנת שהכל יהיה מדויק. זר הפרחים שהכינו לה לצילומים, נראה כל כך טוב שהיא אפילו טעמה אותו. מתחת לחופה, זכתה נטע לספר לרב שבישולים זה פחות התחום שלה, אבל שיידע שבעלה זכה בה.

ברזני נאלצה להגיב לביקורות הקטלניות שספגה על רקע החתונה הגרנדיוזית, שאילצה כל אחד מהמשתתפים להיפרד מ-6,000 שקל כדי לטוס לדובאי. ואם זה לא מספיק, אז אחרי החתונה העלתה גם סרטון טיקטוק עוקצני לגבי הצ'קים שקיבלה כמתנה.
לאחר שבני הזוג ספרו את הצ׳קים, התברר כי לפחות 30% מהאורחים לא נתנו מעטפות. ברזני עקצה: "כשהתחתנת בדובאי ואת מגלה ש-30 אחוז מהאורחים לא שמו מעטפה, אבל הוא כן שם".
תגובות הנגד הגיעו במהירות שיא, וברזני חטפה: "את מצפה לקבל צ׳קים אחרי שגרמת לאורחים שלך להוציא 6,000 שקלים?", כתב אחד, בעוד אחר הוסיף: "זה ש-70 אחוז כן שמו אני בהלם".
לפני שבוע העלתה ברזני עוד סרטון עוקצני לחשבון האינסטגרם שלה, בו היא נוהגת ברכב יוקרתי במיוחד, כשהיא משמיעה ברקע את השיר של אייל גולן: "שקלים", וכותבת ברקע: "חוגגת על הצ'קים של החתונה. תודה לכולם". אתמול הבהירה לכל מי שלא הבין, שהסרטונים הם בהומור בלבד ולא ציפתה שהאורחים יכסו את הוצאות החתונה.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי שפסיכי מספיק לשלם 6000 לאירוע אשמתו בלבד
    ראובן 03/2023/07
    הגב לתגובה זו
    1 0
    כלה בהפרעה
    סגור