ויראלי

מורן אטיאס פונתה באמבולנס אחרי דרמה רפואית: "הגוף קרס"

מורן אטיאס פונתה באמבולנס לבית החולים אחרי דרמה רפואית ענקית: "היה לי קשה לנשום, לדבר. הגוף שלך קורס, אומר לך 'סטופ'"
מערכת ice | 
מורן אטיאס (צילום פייסבוק/ מורן אטיאס)
מורן אטיאס, הדוגמנית ומנחת הטלוויזיה, שיתפה אתמול (שני) את העוקבים בחשבון האינסטגרם שלה על דרמה רפואית ענקית שהתרחשה לה בזמן  ההכנות לערב הנשים "ME FIRST", שאותו יזמה והובילה עם אחותה שני.
אטיאס סיפרה בסדרת הסטורים שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה כי "אני כל הזמן שוקלת כמה כנה אני צריכה להיות באינסטגרם. מצד אחד אני בונה יום שכולו בנוי עבורכן, עבורנו, שנקשיב לעצמנו, נבחר בעצמנו, ואני ממש הקדשתי לזה את כל כולי. נכון, אני בנאדם שחי במצוינות ויש לזה מחיר, אבל בדרך עשיתי את הטעות הכי גדולה והסנדלר כנראה הולך יחף, ושכחתי את עצמי".
אטיאס המשיכה וחשפה את הדרמה הרפואית: "כבר כמה ימים שאני לא מרגישה טוב, אבל היום היה לי קשה לנשום, לדבר. הייתי אמורה להיות בעוד תוכנית אירוח כדי לקדם את הפרויקט, ופשוט לא הייתי מסוגלת. הייתי חייבת לבטל. כשאת מבטלת תוכנית אירוח באותו יום, אז כמובן הראש רץ. מלא מחשבות. אבל זה בדיוק המקום הזה שאת צריכה לעצור, להקשיב לעצמך ולגוף שלך. הגוף שלך קורס, אומר לך 'סטופ'".
אטיאס הוסיפה ושחזרה את רגעי האימה: "אני אשכרה לא הצלחתי לנשום היום. הזמנו מד"א ולא רציתי כמובן ללכת לשום בית חולים כי אני צריכה לעבוד. וזה לא בדיוק עבודה, זאת לא באמת עבודה שלי. למה הכנסתי לעצמי את זה לראש? רציתי לעשות משהו מעצים. איך אני יכולה לדבר על משהו שאני לא באמת מיישמת בעצמי? אז העזתי להגיד לא. ביטלתי את הראיון. לא מרגישה עם זה מעולה, אבל זו הדרך להקשיב לעצמך, ולתת לכם את כל כולי באירוע. הרבה תובנות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה