ויראלי

הארי סטיילס חושף: "אני מתבייש בעצמי"; מה גרם לו להתוודות?

במהלך הופעה באוסטרליה, הזמר המעוטר הארי סטיילס החליט להעניק מחווה די מגעילה לקהל המקומי, ואז התוודה: "אני מתבייש בעצמי". זה הדבר שעשה והתגובות המעורבות שקיבל על כך
מערכת ice | 
הארי סטיילס (צילום פייסבוק/ הארי סטיילס)

זמן קצר אחרי שהזמר המוצלח הארי סטיילס הפתיע את כולם וזכה בפרסים המבוקשים ביותר בגראמי, הוא פנה חזרה לסבב ההופעות, הפעם באוסטרליה. אף שכאן בארץ אנחנו מתלהבים כשטאלנט בין-לאומי אומר שלום או תודה, הקהל האוסטרלי דורש מהאומנים שמגיעים להופיע מולו קצת יותר.

השבוע סטיילס הופיע באזור פרת' באוסטרליה וברגע מסוים בהופעה הוריד את נעל האדידס שלו (נעל בשווי 780 דולר - תוצר משיתוף פעולה עם בית האופנה גוצ'י) ושתה ממנה בירה. נרגיע את הקוראים ונאמר כי בפועל מדובר במסורת מקומית ומגעילה למדי.


סרטונים מהרגע המשעשע כמובן הציפו את הרשת ובהם שומעים את סטיילס אומר: "אני מרגיש כמו אדם אחר. אני מתבייש בעצמי, זה מרגיש כל כך אישי ואני חולק רגע כל כך אינטימי עם הרבה אנשים. אני אדבר על זה עם הפסיכולוג שלי. והרבה".
התגובות ברשת כמובן לא איחרו להגיע והן לא היו ממש מעודדות: "למה אנשים מריעים? זה עושה לי בחילה". אחרים כתבו: "אני לא יכול לגבות את זה" ועוד. אחרים מעריכים כי מדובר במחווה של הזמר לחברו מפרת', נהג הפורמולה 1, דניאל ריקרדו.

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה