ויראלי

כוכב הרשת שמואשם באונס וסחר בבני אדם תובע 300 מיליון דולר

לאחר שנעצר על פי החשד בסחר בבני אדם ואונס, כוכב הרשת השנוי במחלוקת אנדרו טייט, מאיים בתביעה משפטית על סך 300 מיליון דולר נגד האישה שהאשימה אותו
מערכת ice | 
אנדרו טייט (צילום vecteezy, אינסטגרם/ אנדרו טייט)
כוכב הרשת השנוי במחלוקת אנדרו טייט, המוחזק עם אחיו ברומניה, מאיים בתביעה משפטית נגד האישה שהאשימה אותו באונס ובסחר בבני אדם. משרד עורכי דין אמריקאי המייצג את טייט ואחיו טריסטן שלחה בדצמבר מכתב לעורך הדין האמריקאי של האישה האלמונית, כך דיווח ה-BBC בשבת.
המכתב כלל איום לתבוע את האישה ואת משפחתה ב-300 מיליון דולר אם לא תחזור בה מהאשמותיה. "באפריל 2022", נכתב במכתב, "הצהרת כוזב בפני צד שלישי שמרשנו סחר בבני אדם, התעלל בך והחזיק אותך בניגוד לרצונך […] חזרת על הצהרות כוזבות ומשמיצות במשטרה ובתקשורת על האחים טייט".
האחים טייט נמצאים כעת במעצר ברומניה, בזמן שהמשטרה חוקרת אותם על האשמות של סחר ואונס. שניהם מכחישים את הטענות.
בחודש שעבר הרשויות ברומניה תפסו 11 מכוניות, כולל בוגאטי צ'ירן בשווי 2.9 מיליון יורו, של כוכב הרשת. מדובר באותה המכונית ממנה להג לפעילת האקלים השוודית, גרטה טונברג. בנוסף לטייל, גם אחיו טריסטן ושני אזרחים רומנים נעצרו על ידי המשטרה בהאשמות דומות.
המכוניות האחרות שנתפסו על ידי המשטרה כוללות שתי פרארי ופורשה, כמו גם רולס רויס ​​רייט ואסטון מרטין ונקוויש S Ultimate, כך דווח בפוסט. לפני מעצרו, טייט פרסם תמונה שלו עומד ליד בוגאטי וטען שבבעלותו 33 מכוניות.
על פי הדיווח, טייט ואחיו טריסטן גייסו וניצלו לכאורה שש נשים שכפו עליהן מעשי פורנוגרפיה במטרה לייצר ולהפיץ את החומרים באינטרנט, זאת כדי להשיג הטבות כספיות משמעותיות. בנוסף לרכבים, נטען כי גם הבית שברשותו הוחרם על ידי המשטרה הרומנית.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה